Společnost


Alfita invest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#6468Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2015, před 10 lety

Eva Heinrichová

Znění stížnosti

1) Na Aukru (Aukro.cz) jsem si 07.12.2014 vybrala nabídku č. 4845588677 rotační mop + kbelík s pedálem + 2 náhradní hlavice od prodejce Alfita invest s.r.o. s uvedeným kontaktem:
V podhájí 1186/14
147 00 Praha
777866648
alfitainvest@gmail.com

Cena: 339,00 Kč
Stav zboží: Nové
Doba dodání(od obdržení platby): 2-3 dny
Kód zboží: 8883
Obsah balení:
- Kbelík s mechanickým ždímacím systémem
- Hliníková tyč s rotačním 360° držákem hlavice
- 2 ks náhradních hlavic z mikrovlákna.

2) 07.12.2014 jsem obdržela potvrzení objednávky a pokyny k platbě.

3) 07.12.2014 jsem provedla platbu v částce 398,- Kč (zboží+poštovné).

4) 07.12.2014 jsem informovala o odeslání platby.

5) 11.12.2014 jsem zjišťovala stav objednávky, protože zboží nebylo doručeno.

6) 11.12.2014 jsem obdržela odpověď:

Dobrý den,

balíček je tento týden odeslán.

7) 18.12.2014 jsem obdržela balík, ale s nesprávným zbožím.
Zásilka obsahovala chybné zboží- kbelík bez pedálu.

8) 18.12.2014 jsem podle pokynů prodejce vyplnila reklamační protokol, který jsem vložila k dodanému zboží. Kompletní dodávku spolu s reklamačním protokolem jsem zabalila.

9) 19.12.2014 jsem odeslala zpět kompletní balík spolu s reklamačním protokolem uvnitř, podle pokynů prodejce, k reklamaci na adresu:
ALFITA INVEST s.r.o.
Meteorologická 792/29
142 00 Praha 4 - Libuš

10) 22.12.2014 bylo doručeno reklamované zboží prodejci (ověřeno u České pošty).

11) 24.02.2015 jsem urgovala u prodejce nevyřízenou reklamaci.

12) 25.02.2015 prodejce reagoval:
Dobrý den,

velice se omlouváme za způsobené komplikace, ale reklamované zboží jsme od Vás bohužel neobdrželi.
Žádáme o informaci na jakou adresu jste balíček odesílala.

13) 26.02.2015 jsem odepsala:
Dobrý den,

zboží jsem odeslala 19. 12. 2014 na adresu:
ALFITA INVEST s.r.o.
Meteorologická 792/29
Praha 4 - Libuš
142 00

14) 11.03.2015 jsem opět urgovala reklamaci, protože prodejce nereagoval.

15) 12.03.2015 jsem od prodejce obdržela zprávu:
Dobrý den,

to nás mrzí a velice se omlouváme za tuto chybu způsobenou z naší strany.
Na stránkách naší společnosti www.alfita.cz naleznete reklamační protokol a s ním spojené instrukce,
jak postupovat při reklamaci zboží.
Jakmile reklamované zboží dorazí zpět na naši prodejnu:

Meteorologická 792/29
Praha 4 - Libuš
142 00

obratem Vám zašleme finanční částku zpět na Váš účet nebo Vámi objednané zboží.

16) 13.03.2015 jsem prodejce naposledy vyzvala k nápravě.
17) Dosud nepřišla žádná reakce ze strany prodejce.


Produkt

Kód zboží: 8883 Obsah balení: - Kbelík s mechanickým ždímacím systémem - Hliníková tyč s rotačním 360° držákem hlavice - 2 ks náhradních hlavic z mikrovlákna.


Požadované řešení

Dodat správné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2015 13:54, před 10 lety

Prodávající dle § 2161 občanského zákoníku odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Jestliže je věc při převzetí vadná, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Jestliže je vada reklamována, má prodávající povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, spotřebitel tedy může následně od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Vzor odstoupení je dostupný na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.6.2015 17:07, před 10 lety


Eva Heinrichová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, oznamuji vyřešení podané stížnosti. Prodejce peníze poslal na můj účet. Děkuji Heinrichová