Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1) Na Aukru (Aukro.cz) jsem si 07.12.2014 vybrala nabídku č. 4845588677 rotační mop + kbelík s pedálem + 2 náhradní hlavice od prodejce Alfita invest s.r.o. s uvedeným kontaktem:
V podhájí 1186/14
147 00 Praha
777866648
alfitainvest@gmail.com
Cena: 339,00 Kč
Stav zboží: Nové
Doba dodání(od obdržení platby): 2-3 dny
Kód zboží: 8883
Obsah balení:
- Kbelík s mechanickým ždímacím systémem
- Hliníková tyč s rotačním 360° držákem hlavice
- 2 ks náhradních hlavic z mikrovlákna.
2) 07.12.2014 jsem obdržela potvrzení objednávky a pokyny k platbě.
3) 07.12.2014 jsem provedla platbu v částce 398,- Kč (zboží+poštovné).
4) 07.12.2014 jsem informovala o odeslání platby.
5) 11.12.2014 jsem zjišťovala stav objednávky, protože zboží nebylo doručeno.
6) 11.12.2014 jsem obdržela odpověď:
Dobrý den,
balíček je tento týden odeslán.
7) 18.12.2014 jsem obdržela balík, ale s nesprávným zbožím.
Zásilka obsahovala chybné zboží- kbelík bez pedálu.
8) 18.12.2014 jsem podle pokynů prodejce vyplnila reklamační protokol, který jsem vložila k dodanému zboží. Kompletní dodávku spolu s reklamačním protokolem jsem zabalila.
9) 19.12.2014 jsem odeslala zpět kompletní balík spolu s reklamačním protokolem uvnitř, podle pokynů prodejce, k reklamaci na adresu:
ALFITA INVEST s.r.o.
Meteorologická 792/29
142 00 Praha 4 - Libuš
10) 22.12.2014 bylo doručeno reklamované zboží prodejci (ověřeno u České pošty).
11) 24.02.2015 jsem urgovala u prodejce nevyřízenou reklamaci.
12) 25.02.2015 prodejce reagoval:
Dobrý den,
velice se omlouváme za způsobené komplikace, ale reklamované zboží jsme od Vás bohužel neobdrželi.
Žádáme o informaci na jakou adresu jste balíček odesílala.
13) 26.02.2015 jsem odepsala:
Dobrý den,
zboží jsem odeslala 19. 12. 2014 na adresu:
ALFITA INVEST s.r.o.
Meteorologická 792/29
Praha 4 - Libuš
142 00
14) 11.03.2015 jsem opět urgovala reklamaci, protože prodejce nereagoval.
15) 12.03.2015 jsem od prodejce obdržela zprávu:
Dobrý den,
to nás mrzí a velice se omlouváme za tuto chybu způsobenou z naší strany.
Na stránkách naší společnosti www.alfita.cz naleznete reklamační protokol a s ním spojené instrukce,
jak postupovat při reklamaci zboží.
Jakmile reklamované zboží dorazí zpět na naši prodejnu:
Meteorologická 792/29
Praha 4 - Libuš
142 00
obratem Vám zašleme finanční částku zpět na Váš účet nebo Vámi objednané zboží.
16) 13.03.2015 jsem prodejce naposledy vyzvala k nápravě.
17) Dosud nepřišla žádná reakce ze strany prodejce.
Kód zboží: 8883 Obsah balení: - Kbelík s mechanickým ždímacím systémem - Hliníková tyč s rotačním 360° držákem hlavice - 2 ks náhradních hlavic z mikrovlákna.
Dodat správné zboží.
|
Tweet |
Prodávající dle § 2161 občanského zákoníku odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Jestliže je věc při převzetí vadná, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Jestliže je vada reklamována, má prodávající povinnost reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, spotřebitel tedy může následně od smlouvy odstoupit a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Vzor odstoupení je dostupný na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, oznamuji vyřešení podané stížnosti. Prodejce peníze poslal na můj účet. Děkuji Heinrichová