Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64683Stížnost - nesoulad cen v regálu a na účtence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2023, před rokem

Marie Krejčíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem nakupovala v prodejně Penny v Dobříši - náměstí. Po nákupu si vždy kontroluji účtenku a velmi často se mi stává, že cena na účtence neodpovídá ceně u zboží na regálu - převážně u zboží v akci nebo označeného žlutým kolečkem. Tak např. dnes jsem kupovala mimo jiné zlevněnou kostku tvarohu Olma - cena u zboží v regálu 2O Kč plus nějaké haléře, na účtence 24,43 Kč a zlevněný jelítkový prejt 500 g označený žlutým kolečkem - cena v regálu 27 Kč plus nějaké haléře a na účtence cena 38 Kč. Sice mi po mém upozornění pokladní rozdíl v penězích vrátila, ale očividně jsem ji obtěžovala. Už když jsem vstupovala do prodejny tak u ní u pokladny stál mladík - ostraha nebo dozor, který má stát u svého pultíku a dávat pozor - ale asi se tam za peníze nudí a tak se radši vybavuje s pokladní a tím odvádí její pozornost od práce. Když jsem pokladní řekla, aby si v cenách udělali pořádek, tak onen mladík zareagoval a řekl mi, abych si tedy chodila nakupovat do Billy a on stál dále u pokladní. Nato pokladní po mně chtěla 55 Kč a když jsem se zeptala za co, tak arogantně mně řekla - tak máte je nebo ne? Až za mnou stojící pán ji upozornil, že to je za jeho nákup. Nepotřebuji radit kam mám nebo nemám chodit nakupovat, ale takovýmto chováním nedělá dobrou reklamu prodejně ani ona pokladní a ani pán - ostraha.
/Filiálka 00540, pokladna 1, jméno pokladní 22/22, nákup 9.2.2023 ve 12.Ol hod./

Marie Krejčíková, Dobříš


Požadované řešení

často se opakuje - zjednat nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2023 08:09, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 13:29, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2023 21:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.