Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dnes jsem nakupovala v prodejně Penny v Dobříši - náměstí. Po nákupu si vždy kontroluji účtenku a velmi často se mi stává, že cena na účtence neodpovídá ceně u zboží na regálu - převážně u zboží v akci nebo označeného žlutým kolečkem. Tak např. dnes jsem kupovala mimo jiné zlevněnou kostku tvarohu Olma - cena u zboží v regálu 2O Kč plus nějaké haléře, na účtence 24,43 Kč a zlevněný jelítkový prejt 500 g označený žlutým kolečkem - cena v regálu 27 Kč plus nějaké haléře a na účtence cena 38 Kč. Sice mi po mém upozornění pokladní rozdíl v penězích vrátila, ale očividně jsem ji obtěžovala. Už když jsem vstupovala do prodejny tak u ní u pokladny stál mladík - ostraha nebo dozor, který má stát u svého pultíku a dávat pozor - ale asi se tam za peníze nudí a tak se radši vybavuje s pokladní a tím odvádí její pozornost od práce. Když jsem pokladní řekla, aby si v cenách udělali pořádek, tak onen mladík zareagoval a řekl mi, abych si tedy chodila nakupovat do Billy a on stál dále u pokladní. Nato pokladní po mně chtěla 55 Kč a když jsem se zeptala za co, tak arogantně mně řekla - tak máte je nebo ne? Až za mnou stojící pán ji upozornil, že to je za jeho nákup. Nepotřebuji radit kam mám nebo nemám chodit nakupovat, ale takovýmto chováním nedělá dobrou reklamu prodejně ani ona pokladní a ani pán - ostraha.
/Filiálka 00540, pokladna 1, jméno pokladní 22/22, nákup 9.2.2023 ve 12.Ol hod./
Marie Krejčíková, Dobříš
často se opakuje - zjednat nápravu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.