Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám dotaz ohledně práv společnosti Nej.cz s.r.o. Zjistila jsem, že mi účtují internet a TV služby, které již ani nejsou v jejich v ceníku. Tudíž i kvalita je horší. Internet 30 ms (reálně max. 20ms) a TV bez zpětného přehrávání apod. funkcí. Celkem teď tedy platím více za horší služby než momentálně nabízí.
Jde se na tento problém nějakým způsobem hájit a reklamovat neoprávněnost vyúčtování atd.?
Děkuji za odpověď
Je možné vrátit peníze?
|
Tweet |
Společnost je oprávněna spotřebiteli dodávat služby, které si spotřebitel objednal. Pokud vyúčtování souhlasí se službami a ceníkem, na kterém se strany ve smlouvě dohodly, byla by případná reklamace vyúčtování zřejmě bezúspěšná.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že zákazník má právo požádat o změnu rozsahu poskytovaných služeb. Požadavek na změnu lze uplatnit prostřednictvím zákaznického centra nebo kontaktního místa poskytovatele nebo i jiným způsobem komunikace na dálku. Poskytovatel může vyhovět zákazníkovi podle charakteru smluvních podmínek aktuálně platné smlouvy.
Spotřebitelka může kontaktovat společnost přímo s žádostí o změnu služby.
Vážená paní Rysová,
pro konkrétní prověření bychom potřebovali bližší specifikaci Vaší smlouvy. Ale obecně je to tak, jak píše v komunikaci dTest.
Pokud nám zašlete potřebné údaje k identifikaci ( variabilní symbol nebo jméno, příjmení a adresu na koho je smlouva psaná ) rádi Vás kontaktujeme a provedeme optimalizaci služeb.
Děkujeme za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Oběma děkuji za Vaše reakce.
Variabilní symbol pro společnost: 5011348042
Vážená paní Rysová,
na Vámi uvedenou smlouvu byla zaslaná nabídka na optimalizaci služeb. Tuto musíme řešit s majitelkou smlouvy, jakožto smlouva není uzavřená na Vaše jméno.
S pozdravem Ryšová Markéta
Vážená paní Rysová,
na Vámi uvedenou smlouvu byla zaslaná nabídka na optimalizaci služeb. Tuto musíme řešit s majitelkou smlouvy, jakožto smlouva není uzavřená na Vaše jméno.
S pozdravem Ryšová Markéta
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.