Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Prodavajici zaslala padelek,podala jsem stiznost na vinted,odeslala zbozi zpet prodavajici dle pokynu.Podaci listek do systemu vinted nesel nahrat,tak jsem to vinted psala opakovane a poslala listek nafoceny jinak.Nereagovali mesic,opakovane jsem nalehala.Pak sdelili,ze penize nevrati.Nenahrala jsem listek do systemu:)Jenze to neslo a uhanela jsem je denne,marne!!Pani si zbozi neprevzala a padelek mi dosel zpet!Prisla jsem o 3.500Kc.
Vraceni financi,ktere mi pravem nalezi!!Zaplatila jsem poplatek za ochranu kupujiciho a nikdo se neobtezoval to resit.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že služba ochrany kupujícího zahrnuje právo kupujícího požadovat vrácení peněz, pokud dojde ke ztrátě či poškození předmětu během přepravy nebo pokud předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, a to za předpokladu dodržení následujícího procesu.
Kupující musí nahlásit daný problém společnosti Vinted kliknutím na tlačítko „Mám problém“ v soukromé zprávě a dokončením postupu oznámení problémů do dvou dnů od okamžiku, kdy mu společnost Vinted oznámila, že mu měl být předmět doručen nebo že se zásilka asi ztratila.
Tato dvoudenní lhůta se nazývá „Lhůta pro oznámení sporu“. Tímto dojde k pozastavení transakce a celková cena bude uložena v úschově až do vyřešení problému. Pokud kupující nenahlásí problém ve lhůtě pro oznámení sporu, bude transakce dokončena. V takovém případě budou kupní cena předmětu a také dopravné (pouze pokud byla použita jiná možnost přepravy než integrovaná přeprava (předplacené přepravní štítky)) držené v úschově vydány prodávajícímu.
Pokud kupující obdrží předmět, který neodpovídá popisu a fotografiím poskytnutým prodávajícím, má se za to, že předmět „výrazně neodpovídá uvedenému popisu“. To zahrnuje mimo jiné i padělky předmětů.
Pokud se kupující domnívá, že obdržený předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, musí tuto skutečnost oznámit společnosti Vinted ve lhůtě pro oznámení sporu.
V případě, že byl problém nahlášen včas a byly splněny i ostatní podmínky pro vrácení peněz (byl zaslán podací lístek společnosti), jednalo by se o porušení povinnosti ze strany společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.