Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#64691Nedoručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2023, před rokem

Radka Faifrová

Znění stížnosti

Hezký den, velmi mě situace mrzí. Ačkoliv mi dorazila SMS v jakém čase bude balíček doručován - na adresu (za což jsem si zaplatila, nehledě na to - že na místě kam měl být balíček určen, vždy někdo je - kdo by ho přebral i kdybych tam nebyla já), o hodinu dříve mi byl balíček uložen v zásilkovně někde úplně jinde než na adrese kterou jsem uvedla- kam se horko těžko časově dostanu. Ano, pan řidič s emi pokusil 2x kontaktovat, ale vzhledem k tomu že pracuji s lidmi, nemohu být přítomna na telefonu, každopádně na recepci recepční byla.


Produkt

zásilka


Požadované řešení

Doručení balíčku na adresu, která byla uvedena (tzn.**). Děkuji Faifrová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2023 08:28, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že v případě doručování zásilky na konkrétní adresu příjemce je Zásilkovna oprávněna při nezastižení příjemce nebo osoby zplnomocněné příjemcem k vyzvednutí zásilky, zanechat zásilku na místě centrálního přijmu (recepci, či podatelně), pokud jím budova na adrese místa doručení disponuje. Zásilkovna je dále oprávněna při nezastižení příjemce na konkrétní adrese ponechat zásilku k vyzvednutí na výdejním místě, které se Zásilkovně jeví jako nejbližší výdejní místo k původní adrese doručení, nebo do nejbližšího Z-BOXu.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2023 13:13, před rokem

Dobrý den, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 17:20, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 08:52, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.