Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Hezký den, velmi mě situace mrzí. Ačkoliv mi dorazila SMS v jakém čase bude balíček doručován - na adresu (za což jsem si zaplatila, nehledě na to - že na místě kam měl být balíček určen, vždy někdo je - kdo by ho přebral i kdybych tam nebyla já), o hodinu dříve mi byl balíček uložen v zásilkovně někde úplně jinde než na adrese kterou jsem uvedla- kam se horko těžko časově dostanu. Ano, pan řidič s emi pokusil 2x kontaktovat, ale vzhledem k tomu že pracuji s lidmi, nemohu být přítomna na telefonu, každopádně na recepci recepční byla.
zásilka
Doručení balíčku na adresu, která byla uvedena (tzn.**). Děkuji Faifrová
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že v případě doručování zásilky na konkrétní adresu příjemce je Zásilkovna oprávněna při nezastižení příjemce nebo osoby zplnomocněné příjemcem k vyzvednutí zásilky, zanechat zásilku na místě centrálního přijmu (recepci, či podatelně), pokud jím budova na adrese místa doručení disponuje. Zásilkovna je dále oprávněna při nezastižení příjemce na konkrétní adrese ponechat zásilku k vyzvednutí na výdejním místě, které se Zásilkovně jeví jako nejbližší výdejní místo k původní adrese doručení, nebo do nejbližšího Z-BOXu.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.