Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#64698Nesprávně vyřešený požadavek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2023, před rokem

jaroslav keller

Znění stížnosti

10 dnů před zúčtovacím obdobím jsem objednal zrušení 2 služeb. K dnešnímu dni - termín zúčtovacího období - mi jednu službu zrušili dle objednávky, druhou službu nezrušili a chtějí mi ji účtovat dál, přestože uznali svou chybu, a do třetice mi svévolně zrušili jinou, pro mne velmi důležitou službu, kterou mám napojenu na lékařa a další důležité bezpečnostní a záchranné služby. Připomínám, že jsem několikrát telefonicky ověřoval správnost svého zadání a jeho správného pochopení protistranou. Jsem starý a invalidní občan se ZTP.


Produkt

1) Neomezeně v síti Vodafone - ** - Data LTE 250 MB - mělo být ke dnešku zrušeno, ale budou mi jej účtovat dále, dokud prý neproběhne znovu proces zrušení. 2) číslo ** bylo zrušeno neoprávněně.


Požadované řešení

vrátit neoprávněně účtovanou částku za číslo **, vrátit zpět v plném rozsahu neoprávněně zrušenou službu čísla **, poskytnout kompenzaci za zbytečné výdaje (nutnost dojet pro novou SIM autem, přeinstalování aparátu - jsem invalida se ZTP) a stres a úzkost při jednání s operátorem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:41, před rokem

Zrušení čísla:
Zrušení telefonního čísla je možné provést pouze na základě přesně vymezených smluvních podmínek. Plní-li spotřebitel své povinnosti, které mu plynou ze smlouvy, v zásadě mu operátor nemůže svévolně zrušit telefonní číslo, pokud ho o to spotřebitel výslovně nepožádá.

Takové jednání operátora by mohlo být porušením jeho smluvní povinnosti. Vznikne-li porušením smluvní povinnosti škoda, má spotřebitel možnost žádat její náhradu (§ 2913 občanského zákoníku). Primárním způsobem náhrady škody je uvedení do původního stavu - tj. obnovení čísla.

Nezrušení služby/čísla:
Společnost musí umožnit zrušení služby, tím spíše, pokud toto zrušení slíbila.

Podle § 430 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele - slíbil-li tedy zaměstnanec, že služba bude zrušena a spotřebitel již nebude muset platit další faktury, je podnikatel povinen slibu dostát.

Výpověď smlouvy je jednostranným právním úkonem - není tedy potřeba souhlas druhé strany. Závazek poté zanikne uplynutím výpovědní doby. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, a podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat.

Nevíme, jakou výpovědní dobu má tento konkrétní závazek, avšak u podobných případů jsme se setkali s výpovědní dobou jednoho měsíce. Může však dojít i k okamžitému zrušení, dohodnou-li se na tom strany.

Jestliže spotřebiteli stále chodí vyúčtování, může jej reklamovat přímo u společnosti.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2023 10:38, před rokem

Dobrý den, pane Kellere, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2023 10:59, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že "se vše podařilo vyřešit díky neuvěřitelně vstřícné a akční paní E. D. z Vodafonu, které tímto velice děkuji za vyřešení vleklého průběhu této těžko uvěřitelné kauzy."

Jméno pracovnice bude z důvodu ochrany osobních údajů přesunuto do "referenčních údajů", aby společnost mohla poděkování předat.

Stížnost s ohledem na výše uvedené vyjádření uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.