Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na pobočce v Uhříněvsi je neustále zavřeno z důvodu nemoci. Opakovaně mi lžou že mají pobočku otevřenou, když o hodinu později dorazím je opět zavřeno. Nevím proč berou zboží a peníze za závazky, které nejsou schopni splnit. Zboží z nich nejsem schopna dostat ať už vyčistěné, či nevyčistěné. Jednání lidí na uvedených kontaktech je buď lámaná čeština nebo arogantní. Momentální "domluva" zní: "Až tam budu, tak vám zavolám." Nemusím připomínat, že je vyzvednutí zboží téměř nemožné. Nejde si zboží vyzvednout na zavolání a ještě jim platit za takové jednání.
Vyčištění zimní bundy
Vrácení peněz a slušná domluva. Plus tedy zaměření se na tuto pobočku. Dělá ostudu celé firmě která zřejmě jinde funguje dobře.
|
Tweet |
Otevírací doba:
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Nevrácení zboží:
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.
Pokud společnost neprovedla dílo v ujednaném termínu ocitá se v prodlení a spotřebitel tak zhotovitele upozorní, že dílo nebylo provedeno včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).
Pokud zhotovitel neprovede dílo ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě, že má spotřebitel podezření na trestnou činnost, může podat trestní oznámení na Policii ČR.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.