Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V prodejně Penny v Slaném jsem dnes 10.2. chtěl zakoupit 12 x stelivo pro kočky. Takovéto množství kupuji standardně (pracujeme s kočkami).
Na pokladně mi bylo sděleno, že mi prodají jen 6 kusů. Na moji odpověď, že je potřebuji ke své práci a že mi můžou napočítal neakční cenu mi bylo sděleno, že mi je neprodaji.
Mám tedy dotaz, zdali jsme se nedostali opět do přídělového hospodářství. Čas je pro mne důležitější než Penny - sleva. Takže raději bez slevy a v požadovaném množství.
Naprostá nespokojenost s tímto přístupem.
Petr Hejma
Prodávat bez slev bez omezení množství
|
Tweet |
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009, případně může zvážit podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporu u ADR ČOI (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).