Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Nerad podávám tuto stížnost ale protože níže zmíněný problém, se opakoval již několikrát nevidím jinou možnost.
Dnes 10.2.2023, v obci Vojkovice Dědibaby, linka autobusu 473, jsem již po několikáté zaznamenal dřívější odjezd autobusu a to o celé čtyři minuty, "korunu" tomu nasadil pan řidič tím že i když jsem mu běžel naproti a mával na něj "rukama nohama" nezastavil. Dodávám že se jedná o naprosto přehledný rovný úsek cesty cca 30m od zastávky směrem do Kralup nad Vltavou. Tento problém se opakoval již po několikáté, přičemž jsem si všiml že ho většinou opakují vždy ti stejní řidiči (linkou jezdím pravidelně). Předem děkuji za vyřízení a přeji Vám pěkný zbytek dne.
Quido Jogl
Linka 473
Nevím jak to chodí u dopravních podniků, nicméně pokud bych já jakožto fyzioterapeut na klinice něco zásadně "zvoral", obdžel bych od zaměstnavatele pokutu. Omluva od vás jakožto podniku není relevantní,omluvit by se měl řidič. To je pochopitelně téměř nemožné. Pro příště by postačilo aby jel jak se patří podle jízdního řádu.
Děkuji.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a. s. je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.