Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vyměnit řidiče ostatní jezdí včas.
Bohužel vzhledem k mému zaměstnání využívám spoj Holice Pardubice. Ráno 5 47 do Pardubic a odpoledne 15 32 z Pardubic není jeden den aby pan řidič jel včas už je to do nebe volající obzvlášť teď v zimě mrzneme na zastávce a vyhlížíme autobus který stále nejede. To zpoždění je běžně i 25 minut.
Vyměnit řídiče
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a. s. je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.