Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Prodávající mi zaslala fake, na čež jsem ihned reagoval. Prodávající mne okamžitě blokla, zaslal jsem ji zboží zpět, nahlásil na Vinted.Vinted mne vyzval ať zboží zašlu zpět, dolozim podaci lístek. Tak se taky stalo..Mimochodem v popisu zboží bylo uvedeno prodejcem-dolozim lístek od nákupu... tak se také nestalo! Nakonec stále prověřovali na Vinted a stále dokola prověřovali tak intenzivně, až mi napsali ze mi nevrátí ani peníze, ani poplatek za ochranu kupujícího! Mimochodem-1 pozitivní zprava ze začátku byla-peníze ti vrátíme, uklidnilo mne to. Po odeslání jim podávají lístku se spustil výše zmíněny kolotoč! Takže - takhle to funguje!
Požadují vrátit částku za zboží včetně poplatku Vinted, já podmínky Vinted splnil řádně a včas. LZE TO DOLOŽIT!!jinak ta paní prodávající má kladné hodnocení, prodává zboží za par korun, ovšem měla bundu MONCLER... na její sortiment nevídaná značka...
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že služba ochrany kupujícího zahrnuje právo kupujícího požadovat vrácení peněz, pokud dojde ke ztrátě či poškození předmětu během přepravy nebo pokud předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, a to za předpokladu dodržení následujícího procesu.
Kupující musí nahlásit daný problém společnosti Vinted kliknutím na tlačítko „Mám problém“ v soukromé zprávě a dokončením postupu oznámení problémů do dvou dnů od okamžiku, kdy mu společnost Vinted oznámila, že mu měl být předmět doručen nebo že se zásilka asi ztratila.
Tato dvoudenní lhůta se nazývá „Lhůta pro oznámení sporu“. Tímto dojde k pozastavení transakce a celková cena bude uložena v úschově až do vyřešení problému. Pokud kupující nenahlásí problém ve lhůtě pro oznámení sporu, bude transakce dokončena. V takovém případě budou kupní cena předmětu a také dopravné (pouze pokud byla použita jiná možnost přepravy než integrovaná přeprava (předplacené přepravní štítky)) držené v úschově vydány prodávajícímu.
Pokud kupující obdrží předmět, který neodpovídá popisu a fotografiím poskytnutým prodávajícím, má se za to, že předmět „výrazně neodpovídá uvedenému popisu“. To zahrnuje mimo jiné i padělky předmětů.
Pokud se kupující domnívá, že obdržený předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, musí tuto skutečnost oznámit společnosti Vinted ve lhůtě pro oznámení sporu.
V případě, že byl problém nahlášen včas a byly splněny i ostatní podmínky pro vrácení peněz, jednalo by se o porušení povinnosti ze strany společnosti.
Společnost v obchodních podmínkách uvádí, že pokud dojde mezi uživatelem a společností VINTED k jakékoliv neshodě, společnost VINTED uživateli doporučuje, aby ji nejprve kontaktoval za účelem nalezení smírného řešení. Za tímto účelem může uživatel doručit oddělení služeb zákazníkům písemnou stížnost prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1). V případě, že se danou záležitost nepodaří vyřešit nebo že bude uživatel s výsledkem nespokojen, může uživatel využít alternativní řešení sporu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009, případně může zvážit podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporu u ADR ČOI (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).