Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zdravím u společnosti O2 je celá naše rodina dlouhé roky. asi před 3 lety mi začala chodit na můj telefon nabídka ve znění - vaše O2 chcete se připojit k intrnetu.....? chodí mi to denně asi před rokem jsem to šla reklamovat na o2 ve FM a řekli mi že mi to vypnou...nevypli takže to chodilo dál,,,,,,před pár měsíci jsem to šla znovu reklamovat a ...."paní vám to vypnout nejde to byste musela platit 19,- Kč denně". Zdá se vám to normální? Je mi 66 let, telefon si nabíjím sama a jestli si ze mě mlaďoši z O2 ve FM děLAjí legraci tak nevím prostě zprávy chodí denně už tři roky. tak nevím a jestli něco vymyslíte dejtevědět díky
vypnutí nechtěné denní zprávy
|
Tweet |
Pokud jde o zasílání nevyžádaných nabídek, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku ze strany podnikatele podle přílohy č. 2 písm. c) k zákonu o ochraně spotřebitele.
Společnost je povinna dodržet zákaz agresivních obchodních praktik a spotřebitele jimi neobtěžovat.
Zároveň platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli přislíbeno, že zprávy již chodit nebudou, mělo by tak být také učiněno.
U podobných stížností se společnost vyjadřovala následovně: Tato zpráva je odesílána základě impulzu odeslaného z vašeho telefonu na připojení k internetu, kdy si použití mobilních dat žádá např. některá z aplikací na pozadí vašeho telefonu. Těmto zprávám je možné zabránit úplnou blokaci mobilních dat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za zprávu a rád se na Vaše nastavení podívám.
Do sekce neveřejných údajů mi prosím doplňte identifikační číslo využívané služby a kód PUK nebo výrobní číslo SIM karty (18 cifer ze zadní strany SIM).
Mobilní data chcete ve svém telefonu využívat nadále?
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.