Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#64718Neschopnost a neochota O2 zamestnance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2023, před rokem

Pavel Semenov

Znění stížnosti

Dobry den, nize prikladam emailovou komunikaci s jednich z Vasich amestancu ohledne nefunkcniho ROAMING v zahranici. Nikdy jsem se nesetkal s takovou neochotou a nezajmem o zakaznika!!! Je to smutne, ze O2 zamestnava tak neschopne lidi! Na muj posledni dotaz se anineobtezoval dopovedetQ!!! Meli byste se nad touto neuspokujici situaci vazne zamyslet!! S pozdravem, Pavel Semenov
Dobry den, muzete mi vysvetlit proc? Nebo snad nemate zajem svym zkaznikum pomahat?

From: B.D. <***>
Sent: Friday, February 10, 2023 6:13 PM
To: ***
Subject: Re: Zadost o pomoc s O2 SIM v overseas

Dobrý den,

to bohužel nemohu.

D.B., DiS. | O2 Czech Republic a.s.
***

________________________________________
Od: ***
Odesláno: pátek 10. února 2023 0:51
Komu: D.B.
Předmět: RE: Zadost o pomoc s O2 SIM v overseas

Dobry den pane Brat, dekuji za odpoved. Chapu, ze resit tento problem po email neni nejidealnejsi.

Pro informaci, uz jsem nekolikrat kontaktoval O2 zakaznickou linku, ale ani oni nevyresili tento problem. Nakonec mne doporucili vymenit SIM card na O2 pobocce. Ale protoze budu mimo republiku az do konce kvetna, toto neni realna alternativa.

Rad bych Vas tedy pozadal o nasledujici pomoc. Bylo by mozne mne zaslat novou O2 SIM card, tedy nahradu za tu co nepracuje? Cislo je ***, a moje nynejsi SIM card’s je PUK ***, a cislo SIM card:***? Vidim tento zpusob jako mozne realne reseni tohoto problemu. Nova SIM card musi byt aktivovana a musi mit enabled a funkcni roaming, i v Australii.

Bylo-li by toto reseni mozne, dejte mi prosim vedet a ja Vam poslu po email moji adresu na zaslani. Uhradu postovneho muzete strhnout z creditu a nebo bych Vam ji zaslal na dany bankovni ucet O2.

Doufam, ze mi budete moct timto zpusobem vyhovet a doufejme i vyresit momentalni situaci nefungujici O2 SIM card v Australii. Dekuji predem a jsem s pozdravem, Pavel Semenov



From: D.B.
Sent: Friday, February 10, 2023 1:30 AM
To: ***
Subject: RE: Zadost o pomoc s O2 SIM v overseas

Dobrý den,

po emailu bohužel nemohu řešit vaši službu. Nicméně roaming a sim karta jsou aktivní.

D.B. | O2 Czech Republic a.s.

From: ***
Sent: Thursday, February 9, 2023 6:01 AM
To: D.B.
Subject: RE: Zadost o pomoc s O2 SIM v overseas

Dobry den pane Brat, mohl byste mi s timto problemem nejak pomci?

Vas O2 pre-paid karta (cislo ***) mi nefunguje v Autralii, kde jsem momentalne. Vase O2 SIM card se neregistruje na jakemkoliv zdejsim operatorovi. Ta sama SIM card mne zde fungovala bez problemu v loni. Potreboval bych vasi pomoc, protoze nedostavam zadne hovory ani SMS’ky. Doufam, ze si najdete trochu casu mne s timto problemem pomoci.

Dekuji predem. S pozdravem Pavel Semenov

From: ***
Sent: Saturday, February 4, 2023 4:38 PM
To: D.B.
Subject: Zadost o pomoc s O2 SIM v overseas

Dobry den, mozna, ze si vzpomenete na nase jednani ohledne O2 inetrnetu v Jecna 1, asi pred rokem. Tentokrat se na Vas obracim s prosbou o pomoc s moji O2 pre-paid SIM v zahranici.

Moje O2 pre-paid cislo je *** ktere mi fungovalo na prijem hovoru i SMS mimo republiku cela leta. Bohuzel, od minuleho roku mne prestal fungovat international roaming, a nemohu se napojit na jakykoliv mimorepublikovy network. Jsem momentalne v Australii, a moje O2 SIM card neni registrovana na jakemkoliv zdejsim networku (Error msg: Not registered on network). Zda se, ze mi O2 pozastavilo nebo zmenilo mezinarodni roaming na tomto cisle, a proto se nemohu napojit na zdejsi networks.

Mohl byste mi prosim nejakym zpusobem zjistit jaka zmena nastala s international roaming na mem mobilnim cisle, a jak by se to dalo opravit nebo vyresit? Jsem dosti v uzkych protoze mne neprichazi zadne SMS’ky ani hovory z Ceske republiky. Velkym problemem je, ze mne nechodi bezpecnostni kody pro online bankovnictvi a proto se nemohu dostat na me ucty v Ceske republice. Opravdu bych potreboval Vasi pomoc s timto problemem. Byl bych Vam moc vdecny za provereni meho O2 mobilu pro mezinarodni roaming a nebo zjsitit jaky mozny problem nastal ktery mi znemoznuje dostavat hovory i SMSky z Ceska?

Dekuji Vam predem v nadeji, ze mi budete napomocny k vyreseni teto neuspokojive situace. S pozdravem, Pavel Semenov ***


Produkt

O2 pre-paid mobilni sluzba


Požadované řešení

Predevsim mi pomoci s resenim teto neuspokojive situace. Sand by se nasel nejaky schopny zamestnanec ketery muze pomoci a vyhovet zakaznikovi O2. Tak by stalo za zamysleni zda takcovy zamestnanec jako je pan D.B. by mel nadale representovat O2!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 08:30, před rokem

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit, aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Dále společnost uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.

Pokud spotřebiteli vznikla nedodáním služby škoda, může rozdíl v ceně po společnosti v rámci reklamace požadovat.

K chování zaměstnance:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2023 08:42, před rokem

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Při kontrole vašeho telefonního čísla jsem zjistil, že je vše nastavené správně. Totéž udělal kolega, se kterým jste byl přes e-mail v kontaktu. V konverzaci zazněla varianta výměny SIM karty za novou a odeslání do zahraničí. Takové úkony nenabízíme a ani individuálně neprovádíme. Důvod je jasný - bezpečnost. Výměnu provádíme pouze osobně na některé z našich poboček (www.o2.cz/prodejny). Alternativně se samozřejmě můžete domluvit s někým v ČR, ať výměnu vyřídí za vás, pokud bude mít ověřovací údaje o dané SIM kartě.

Nicméně bych se ještě rád věnoval samotné kartě, protože jste zmínil, že vám dříve na čísle vše fungovalo bez chyby, akorát teď se telefon odmítá přihlásit na jakoukoliv zahraniční síť. Zkoušel jste to i jinde než v Austrálii? Pokud ano, kde to bylo? Jak dlouho máte s přístupem do zahraniční sítě potíže? Pro jistotu to ještě projdeme s techniky.

S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2023 20:57, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 23:04, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.