Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Přes tlačítko Vinted jsem si koupil péřovou bundu.
Popis bundy - inzerátu byl následovný: Top stav, 3 x oblečená.
Bunda přišla - po rozbalení pokrčená - což je normální u péřové bundy v transportním obalu - kapse... Takže jsem ji protřepal a provedl kontrolu. Na kapse jsem našel 8 cm díru - laicky zašitou ( 8 letý syn by to zvládl lépe) na vnější straně bundy byly rozparane švy na důležitých místech, zip byl ošoupaný - takhle to bývá tak po roce nošení. Bunda zapáchala... Vše jsem nafotil a ihned se ozval společnosti.Spolecbos Vinted napsala at zboží vrátím - to jsem obratem udělal. Potvrzení o odeslání a převzetí mám také. Pak přišlo něco co jsem nečekal, majitel pan Cisarik napsal na Vinted že jsem bundu vypral a zničil. Což je naprostá lež, po zjištění stavu bundy jsem měl 100 chuti zajet si do Žiliny za panem Cisarikem osobně. Neexistuje jediný důvod ani důkaz toho že jsem ji nějak poškodil...
Hned jsem se ozval přes info o stížnosti - a věc jsem popsal, doložil fotky - znova...
Vinted to uzavřel Tím ,že odeslal mé peníze panu vykutalenemu prodejci. Takže má mé peníze i svou bundu... Na všechno mám i screenshoty....
Ještě uvedu že v době kdy zjistil že se mu bunda vrací - neváhal a ihned začal bundu inzerovat jinde pod jiným jménem a číslem.... Opět uváděl - bez vad! To vše společnost Vinted ignorovala... A přijde jim to v pořádku dokonce si začala vymyslet že jsem na to vůbec nereagoval....
S pozdravem David Nitra
P.s. komunikaci, potvrzení, vč. Dalších screenshotu mám uloženo
Bunda Dynafit radical down hooded jacket winter moss
Chci zpět své peníze.
|
Tweet |
Jestliže prodávající nahlásí problém s vráceným předmětem, společnost Vinted s.r.o. posoudí důkazní materiál a rozhodne o případném vrácení peněz.
Spotřebitel může společnost kontaktovat např. na e-mail legal@vinted.cz, případně jiným vhodným způsobem ohledně znovuposouzení daného případu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.