Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla jsem zakoupit 3 produkty a z toho měli dva vyšší cenu než byla uvedena první se jednalo o kratasy které podle štítku měli stát 750 na kase ukázala cena 940 takže jsme je odmítli pokud nebudou za tu cenu druhá věc byli boty které měli cenu na štítku 1399 a přes kasu bohužel prošli za 1799 ale toho jsem si všimla až po zaplacení takže jsem po prodavačce vyžadovala vyplacení cennoveho rozdílu a ta mi ho odmítla vyplatit ze mi bud vrátí peníze nebo si ty boty mám nechat pokud ze 3 vybraných výrobku mají 2 vyšší cenu tak za mě bohužel je to na českou obchodní inspekci jelikož pracuji v obchodě tak znám pravidla a bohužel takto to nechodí a arogantní chování prodavačky v takovéto situaci je nepřípustné ze mi ty boty za tu cenu nedá a ze jim nefungoval systém na ceny mě vůbec nezajímá já jsem zákazník a spotřebitel ne někdo kdo chce poslouchat výmluvy
Boty a kratasy adidas
Oprava cen a řádná kontrola a proškoleno zaměstnanců vůči jednání se zákazníky
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti a podněty je možné směřovat e-mailem také přímo ke společnosti A3 SPORT s.r.o. na adresu marketing@a3sport.cz nebo poštou doporučeně na adresu A3 SPORT s.r.o., oddělení marketingu, Teslova 1171/15, 301 00 Plzeň.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.