Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64735Řidič dává jízdenky dražší než normálně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2023, před rokem

Petr Crha

Znění stížnosti

Dobrý den, chci dát stížnost na řidiče č. **, nastupoval jsem v Moravském Berouně do Olomouce hl.n., řidič mi dal jízdenku z Dvorce, u Farmy do Olomouce.


Požadované řešení

Měl by si více dávat pozor co prodává za jízdenku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 09:55, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky/jízdenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 14:55, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2023 16:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.