Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, chci dát stížnost na řidiče č. **, nastupoval jsem v Moravském Berouně do Olomouce hl.n., řidič mi dal jízdenku z Dvorce, u Farmy do Olomouce.
Měl by si více dávat pozor co prodává za jízdenku.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky/jízdenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.