Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Kadernik misto pul cm zastrizeni konecku,uplne zmenil a zkratil nevhodne moje vlasy. Neodhadnul strih,nedzel se dohodnuteho zadani a nedodrzel to,na cem jsme se dohodly.Nyni me nebere vazne a nevyjadril se k vyreseni problemu.Poskodil mi i vlasove zahustovaci pasky,ktere moc zkratil.Psych. i esteticky me to velmi poskodilo.
Kadernicka sluzba
-uplatneni reklamace a stiznosti
- vraceni castky za spatne ostrihane vlasy
- proplaceni nove opravy v jinem salone,protoze v jeho odbornost uz nemam duveru
- proplaceni kvalitnich vlasovych vitaminu na 3-4 mesice zn.Venira
-zajisteni novych 3 vlasovych paru pasku v mem odstinu v delce 35-40 cm, ktere moc ostrihal a uz nenarostou
-proplaceni nafty hodinu tam a hodinu zpet, protoze nejsem z Prahy.
- plus bolestne
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nebyl spokojen s prací kadeřníka, je vhodné uplatnit reklamaci, přičemž nespokojenost s výsledkem je třeba oznámit kadeřníkovi co nejdříve. Dohodnutá odměna kadeřníkovi náleží teprve tehdy, pokud dodrží svoji část smlouvy. Dokud vytvořený účes spotřebitel neodsouhlasí, neměl by za něj platit. Když už na placení dojde, neměl by spotřebitel zapomenout si zažádat o vystavení dokladu o provedených službách a jejich ceně.
Vady provedení (např. nedostatečné připevnění nových vlasů a jejich vypadávání, neúměrné zatížení vlasů zákazníka při prodlužování atd.), vyjdou-li dodatečně najevo po uhrazení ceny služby, mohou být pouze předmětem reklamace.
Spotřebitel může reklamaci uplatnit prostřednictvím e-mailu na adresu brownhouse.hair@gmail.com.
Více informací ohledně reklamace v kadeřnictví nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-7365/reklamace-v-kadernictvi-lepe-ji-predchazet.
Jestliže nedojde mezi stranami k domluvě, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.