Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
I přesto, že je na stránkách jasně napsáno, že regiojet přepravuje psy s náhubkem a na vodítku, mě nepustili do vlaku a posléze mi nikdo nebyl schopný vrátit peníze a personál se jak děcka ve školce odkazoval jeden na druhého. Což už je asi poslední kapka, i přesto, že jsem se téhle společnosti rozhodla dát poslední šanci po tom, co mě před pár měsíci v nočním vlaku poštípaly štenice nebo na sebe přes celý vlak s prominutím pxxxx stewardi. Jednou se mi taky někde na cestě zaseklo objednané jídlo které už jsem taky nikdy neviděla a peníze už vůbec ne. Opravdu nemám s žádnými vlaky tolik špatných zkušeností jako s těmito a nehodlám se dál nechávat obírat o prachy. Přístup personálu prostě děs a hrůza. Už nikdy víc.
Jízdenka
Vrácení peněz
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného, popř. i kompenzace za zpoždění.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.