Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dvakrate jsem reklamoval notebook, kteremu se prehrival a nicil disk. Kdyz jsem zagooglil na oficialni forum Lenova, zjistil jsem, ze nejsem sam a jejich technik mi do telefonu rekl, ze o teto zavade vedi, a takovy disk se pravdedobne uplne znici. Kdyz se notebook vratil podruhe ze servisu, uz prvni den se pri instalovani windows updatu zahral natolik, ze disk totalne zamrzl a nebyl schopen si zkontrolovat cteci hlavy (zavada 0b). Chvili jsem jej pouzival a chyby stejneho druhy naskakovali neuveritelnym tempem. Kdyz jsem jej tedy po treti reklamoval znovu, byla vymenena zakladni deska (disk opraven nebyl) a tak tedy nevznika narok na vraceni penez. Trikrate jsem jej reklamoval s tim, ze se mi nici disk a dvakrate mi uznali reklamaci, jen po treti opravili neco jineho. Je zrejme, ze chyba vznikne i po ctvrte, ale ja potrebuju bez problemu pracovat, ne se bat, kdy mi to spadne a cekat, az to servis po mesici opet vyresi...
NB Lenovo IdeaPad G510 15,6" i7-4700MQ/8GB/1TB/HD8750/W8,
Pocitac jsem trikrat reklamoval a je zrejme, ze chyba vznikne i po ctvrte. Rad bych odstoupil od smlouvy, byly mi vraceny penize, koupil bych si jiny model i jinou znacku.
|
Tweet |
Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad, výměnu její součásti, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy. Zvolený nárok je nutné uvést do reklamačního protokolu. Jsou-li splněny výše uvedené podmínky, je pro prodávajícího závazný.
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Dobrý den pane Matějů,
dle reklamačních protokolů nevnikl nárok na vrácení peněz. Nesplňujete podmínky 3 stejných nebo 4 různých reklamací.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Takze vada na pc, kterou jsem reklamoval po treti v rade se pri treti reklamaci resila jinak a tudiz se jedna o jinou vadu. Zakaznika tak budeme brat na hul.
Nevím, jestli mám litovat CZC, kvuli jejich neschopnosti si zajistit rozumny servis pro zakaznika, nebo jestli jsou opravdu takový vydřiduši. U CZC si samozřejmě již nic nekoupím a budu odrazovat své přátele od nakupování zde.