Společnost


Federal Express Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64760Nejen potíže s procesy firmy FedEx-cz,

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2023, před rokem

David Tomanek

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží u německé firmy www.Infineon.de za $6.99, dopravné $4.99, celkem $11.98 USD, jak psáno na faktuře. Zboži velikosti 5x5 mm.
Zavolal mi FedEx-cz abych jim napsal, kolik stálo zboží. Balíček jsem dostal do ruky.
Zboží bylo odesláno a vyskladněno ze skladu Mouser v Texasu. Za 14 dní přišel dopis z Holandska s fakturou za služby FedEx-cz.
Na faktuře FedEx-cz napsal cenu dopravy $92.39 USD, což jsem považoval za neakceptovatelné. Zboží za 159Kc vyjde na 926.63Kc.
Napsal jsem reklamaci faktury FedEx, přidal písemnou dokumentaci, přiložil fakturu od fy Infineon s dopravným, odeslal doporučeně poštou. Odpověd přišla mailem s informací, že FedEx-cz nedostal žádnou dokumentaci a že všechno vlastně udělali správně, že na to mají tabulky, ať se dohodnu s odesílatelem. Reklamace nebyla zpracována, ani vyslyšena. Požadovanou částku jsem zaplatil.

Dospěl jsem k závěru, že zboží v metrové krabici může vyjít na několik tísíc při současné technologii bianco šeku – možno použít libovolnou sumu dle tabulky. Došel jsem k závěru, že lichva je stále v českém zákoníku.
Na zdánlivě nesouvisející otázku do jaké kasy jdou peníze, jsem nedostal odpověď.
Skutečné toky peněz ukážou, kdo další je na transakcích FedEx ještě finančně zainteresován.
Nevidím jinou cestu než odmítnutí převzetí jakékoliv zásilky od FedEx-cz a tuto službu v čechách nepoužívat.
S FedEx.com a jinými dodavatelskými službami mám dobrou zkušenost.


Produkt

podivné transakce


Požadované řešení

Zákazník očekává přepočítání dopravného na základě dříve zaslaného dokumentu, vyplacení rozdílu v účtovaném dopravném, a písemnou omluvu od FedEx-cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 12:11, před rokem

V přepravních podmínkách společnosti je uvedeno následující:
Bez ohledu na případné opačné pokyny k platbě nese odesílatel konečnou odpovědnost za uhrazení cla a daní a všech poplatků a příplatků spojených s uhrazením cla a daní společností FedEx, pokud platba nebude přijata. Pokud příjemce nebo třetí strana, od které se požaduje potvrzení o náhradě nákladů, odmítne na požádání uhradit clo a daně, společnost FedEx je oprávněna kontaktovat odesílatele, aby clo a daně uhradil. Pokud odesílatel odmítne provést dostatečná opatření k náhradě nákladů společnosti FedEx, může být zásilka vrácena odesílateli (v takovém případě bude odesílatel odpovědný jak za původní poplatky, tak za poplatky za vrácení) nebo umístěna do dočasného uskladnění, veřejného nebo celního skladu nebo bude považována za nedoručitelnou.

Odesílatel je povinen uhradit veškeré vzniklé náklady, poplatky a výlohy spojené s vrácením, uskladněním nebo likvidací nedoručitelné zásilky, s výjimkou případů, kdy je Zásilka nedoručitelná zaviněním společnosti FedEx. Poplatky za vrácení zásilky budou vyměřeny odesílali společně s původními poplatky, s výjimkou případů, kdy je zásilka nedoručitelná zaviněním společnosti FedEx. Dále budou zahrnuty všechny další poplatky, které společnosti FedEx vznikly ve spojení s vrácením.

Pokud spotřebitel poplatek již uhradil, může jej požadovat následně po odesílateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 16:23, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 09:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.