Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den. Dnes 13.2.2023 přibližně ve 20:00 jsem volal na Vaši infolinku s dotazem na řešení mimořádné události na trati (vlak zastavil ve stanici Zábřeh na Moravě/ směr Ostrava, s předpokládaným zpožděním 4 hodiny). Bylo mi řečeno, že "dispečink situaci řeší". Po dvou hodinách čekání, bez jakékoliv další informace (včetně webu) jsem se na infolince opět dozvěděl, že "dispečink situaci řeší". Po neurčité odpovědi na otázku, "jak dispečink situaci řeší", jsem se bohužel rozčílil, za což jsem se zaměstnancům infolinky, svým posledním telefonátem, dodatečně omluvil, jelikož jsem byl svědkem toho, jak Vaši dispečeři komunikují se stewardy, a pochopil, že ani zaměstnanci infolinky více informací získat nemohli. Hrubé (a až vulgární) vyjadřování dispečinku (kdy místo odpovědi stewardovi na konkrétní řešení situace/ například autobusy, které VŠICHNI vaší konkurenti poslali téměř okamžitě, ačkoliv se jistě nemohou pochlubit flotilou jako Vy a informace o dění měli naprosto stejné jako vy, pouze vybízeli stewardy k nabídkám občerstvení a to chvílemi opravdu nevybíravým způsobem/ vyhrožování odebráním prémií, či dokonce vyhazovem/, nerad poslouchám cizí rozhovory, nicméně zvyšující se hlas dispečera nešel přeslechnout ani na metr daleko), jasně ukázalo, že se situace řešila čekáním až se trať uvolní, jestli vůbec, takže neřešila. Nejde mi o kompenzaci jízdného (na které beztak vznikl nárok už při mém prvním telefonátu a samozřejmě ho využiji), ale o způsob řešení (spíše neřešení) dispečinku a hlavně o naprosto nedostačující komunikaci dispečerů s ostatními zainteresovanými zaměstnanci Vaší společnosti, kdy nikdo nic neví (stewardi z vlaku RJ přijíždějícího do Zábřehu o 3 hodiy později, ani netušili, že k nějaké mimořádné události došlo), nehodlá a vzhledem ke způsobu vyjadřování dispečera, ani nemůže situaci řešit. Čekal bych, že alespoň po třech hodinách čekání na tomtéž místě, bude k dispozici alespoň informace, je-li náhradní autobusová doprava vůbec v řešení, což nevěděla ani infolinka, ani stewardi, neustále bylo opakováno: "dispečink situaci řeší". Práce Vašich dispečerů tedy nulová!!!
Jen pro úplnost, toto bylo naposledy kdy jsme dopravu řešili přes Vaši společnost. Placení dražších jízdenek "Standart", které jsou v 90% případů na úrovni "Low cost", kdy si tyto dražší místa kupujeme hlavně kvůli dětem které stojí o občerstvení, které následně není nabízeno (popřípadě jen přes internet, který ve většině Vašich vlaků nefunguje) z důvodu nedostatku zaměstnanců na daném/ spíše většině spojů... Nabízet jízdenky někdo i o 100 korun dražší, za stejné (takže žádné) služby, opravdu nemáme zapotřebí!!!
S pozdravem / už nikdy víc Váš cestující/ Jan Rutar
Kompenzace (částka odpovídající celkové době jízdy, vyjma 60-ti minut, po kterých vzniká nárok na vrácení jízdného a tyto jsou tedy již kompenzovány), po dobu !NEŘEŠENÍ! nastalé situace, kdy jste situaci mohli (a hlavně měli) vyřešit, už vzhledem k času původně plánovaného příjezdu a předpokládaného (tedy jistého) zpoždění, např. vysláním !VLASTNÍCH! autobusů s !VLASTNÍMI! řidiči (Jako to zvládli/téměř okamžitě/ jak Česke dráhy, tak i /s větším podivem/ Leo express i bez !SVÝCH! autobusů, ale neřesili vůbec a to ani podáním adekvátních informací, vlastním zaměstnancům!
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného, popř. i kompenzace za zpoždění.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také zvážit podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů u ADR ČOI (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).