Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.4.2022 jsme zakoupili ze stránek Nakup dárek elektrickou ruční pilu Brenchie s náhradními bateriemi, aby byly raději na výměnu. Pila použita 2x. Poté již baterie ani jedna nedrží kapacitu, po nabití není možno udělat řez, pila se zastaví. Obě baterie jsou na tom stejně. Stránky jsou zrušeny, ale na zde uvedený email info@nakupdarek jsme zaslali reklamaci 4.2.2023. Do dnešního dne jsme nedostali odpověd, společnost nereaguje, přestože zde na vašich stránkách dTest 4.2.2023 reagují na stížnost jiného zákazníka ať se ozve, že reklamaci vyřídí. Proto se obracíme na vás. Děkujeme.
MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz - obě baterie nedrží kapacitu, není možné s nimi uskutečnit vůbeč žádný řez-pila se vypíná
Z důvodu toho, že všichni zákazníci mají stejný problém, nevěříme, že by nové baterie byli kvalitnější, proto požadujeme uhrazení kupní ceny proti vrácenému zboží.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Spotřebitel může kontaktovat podnikatele na tomto e-mailu: email info@meek.cz. Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě, nejlépe doporučený dopis s dodejkou, na adresu společnosti: Letní 76, 75663 Krhová.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.