Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den
Od 14.5.2022 nepoužívám služeb O2 a to pevný internet na č.8000712611 (čárový kód oznamovacího dopisu 34272516-1-1 384/602), o2tv na č. 8041832787 (34272517-1-1 383/602), datovou službu na č.420727850691 (34272518-1-1 382/602), mobilní datovou službu na č. 420725568347 (34272519-1-1 381/602).
Dopisem s čárovým kódem 31819392-1-1 831/1365 mi bylo oznámeno číslo výpovědi opuštěného operátora - 23204215481040.
V pondělí 26 září 2022 jste mi poslali SMS zprávu ve znění.
"Splátky u zařízení 4219440899 jsme ukončili tak jak jste chtěli. Částku zbývající k doplacení celkové ceny najdete v příštím vyúčtování..."
Pátek 21 října 2022 jste mi poslali SMS zprávu ve znění.
"Dobrý den vystavili jsme Vám vyučtování číslo 5214684608 ve výši 2749,- Kč za období 20.9 - 19.10.2022... splatnost 11.11.2022..."
Tuto částku - 2749,- kc- jsem splatil z konta v České spořitelně 1.11.2022 ID transakce RETY17JRPBH.
Přesto mi stále posíláte SMS zprávy vyžadující splácet služby jež mi už neposkytujte.
Naposledy jste mi poslali písemnou upomínku číslo 173764-X0123.
Prosím Vás udělejte si tam v účetnictví pořádek. Děkuji
Přestat mě neustále kasírovat za služby které neposkytujte.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, děkujeme za Vaší zprávu. Poplatky, které jsou Vám nadále účtovány, se týkají datové karty č. 602 *** 604, kterou máte stále aktivní a na neuhrazené platby za tuto datovou kartu se vztahuje i Vámi uvedená upomínka. Pro bližší podrobnosti nám napište na e-mailovou adresu info@o2guru.cz nebo nás kontkatujte přes některý z kanálů naší společnosti - https://www.o2.cz/osobni/kontakty. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.
Spotřebitel nás po uzavření stížnosti informoval, že "se vše vyjasnilo a vyřešilo". Stížnost proto nyní uzavíráme s dosažením dohody.