Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#64809Řešení ukončení služeb z důvodu úmrtí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2023, před rokem

Štěpánka Irionová

Znění stížnosti

14.10.2022 mi zemrel otec Jan Wagner Zdislavice 170.Dne 7.11.2022 jsem se dostavila na pobocku ve Vlasimi,kde jsem dolozila umrtni list otce a chtela zrusit veskere sluzby.bylo mi sdeleno ,ze je vse ukonceno-podotykam ,ze hned druhy den byla odpojena jedna ze sluzeb a to televize.Toho 7.11 jsem udelala matce novou smlouvu na tv,internet-zapojena byla cca za 3 dny.bohuzel mi prichazi kazdy mesic/11,12,1-2023 vyuctovani ,ktere mel u vas otec cca 2500kc mesicne.Opetovne kazdy mesic jsem dosla na pobocku a bylo mi sdeleno ,ze jsou sluzby ukonceny.Tento tyden v pondeli 13.2.2023 mi bylo sdeleno ,ze sluzba je ukoncena v mesici lednu cca k 10dni a,ze mam doplatit 6486,0kc.vysvetleni nulove-jsem velice rozhorcena.konzultantkou mi bylo sdeleno,ze nekde nastala chyba-a ze mam castku doplatit a dat do pozustalostniho rizeni.dekuji a prosim o vyjadreni pokud mozno na email viz osobní údaj Irionova dcera


Požadované řešení

zruseeni doplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2023 10:52, před rokem

Situace úmrtí spotřebitele není zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích nijak řešena. Všeobecné obchodní podmínky poskytování služeb O2 však v bodu 11.13. nadepsaném Úmrtí spotřebitele uvádějí: Úmrtím spotřebitele bude smlouva ukončena. Úmrtí je třeba věrohodně doložit. Dohodne-li se oprávněný dědic s O2 na užívání služeb, případně využívá-li aktivně služby i po smrti, přechází tím na něj účastnický vztah k dané službě.

V tomto případě pozůstalý navštívil pobočku společnosti, doložil prostřednictvím úřední listiny úmrtí, takže smlouva měla být ukončena. Spotřebitel byl ujištěn, že je vše ukončeno. Podle § 430 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zastupuje při jednání navenek zaměstnanec společnost, takže jeho jednání je pro společnost závazné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2023 11:00, před rokem

Dobrý den,

děkuji za zprávu a mrzí mě Vaše ztráta blízké osoby.

Abych se na to mohl blíže podívat, doplňte mi prosím identifikační číslo využívané služby z faktury a datum narození majitele pro ověření.

S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 17:14, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2023 07:45, před rokem


Štěpánka Irionová

vse jsemza zesnuleho otce zaplatila.jiz nemam chut se s nekym tahat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2023 12:15, před rokem

Děkujeme za informaci.

S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.