Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
14.10.2022 mi zemrel otec Jan Wagner Zdislavice 170.Dne 7.11.2022 jsem se dostavila na pobocku ve Vlasimi,kde jsem dolozila umrtni list otce a chtela zrusit veskere sluzby.bylo mi sdeleno ,ze je vse ukonceno-podotykam ,ze hned druhy den byla odpojena jedna ze sluzeb a to televize.Toho 7.11 jsem udelala matce novou smlouvu na tv,internet-zapojena byla cca za 3 dny.bohuzel mi prichazi kazdy mesic/11,12,1-2023 vyuctovani ,ktere mel u vas otec cca 2500kc mesicne.Opetovne kazdy mesic jsem dosla na pobocku a bylo mi sdeleno ,ze jsou sluzby ukonceny.Tento tyden v pondeli 13.2.2023 mi bylo sdeleno ,ze sluzba je ukoncena v mesici lednu cca k 10dni a,ze mam doplatit 6486,0kc.vysvetleni nulove-jsem velice rozhorcena.konzultantkou mi bylo sdeleno,ze nekde nastala chyba-a ze mam castku doplatit a dat do pozustalostniho rizeni.dekuji a prosim o vyjadreni pokud mozno na email viz osobní údaj Irionova dcera
zruseeni doplatku
|
Tweet |
Situace úmrtí spotřebitele není zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích nijak řešena. Všeobecné obchodní podmínky poskytování služeb O2 však v bodu 11.13. nadepsaném Úmrtí spotřebitele uvádějí: Úmrtím spotřebitele bude smlouva ukončena. Úmrtí je třeba věrohodně doložit. Dohodne-li se oprávněný dědic s O2 na užívání služeb, případně využívá-li aktivně služby i po smrti, přechází tím na něj účastnický vztah k dané službě.
V tomto případě pozůstalý navštívil pobočku společnosti, doložil prostřednictvím úřední listiny úmrtí, takže smlouva měla být ukončena. Spotřebitel byl ujištěn, že je vše ukončeno. Podle § 430 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zastupuje při jednání navenek zaměstnanec společnost, takže jeho jednání je pro společnost závazné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za zprávu a mrzí mě Vaše ztráta blízké osoby.
Abych se na to mohl blíže podívat, doplňte mi prosím identifikační číslo využívané služby z faktury a datum narození majitele pro ověření.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.
vse jsemza zesnuleho otce zaplatila.jiz nemam chut se s nekym tahat
Děkujeme za informaci.
S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme.