Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64812NESOLIDNÍ JEDNÁNÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2023, před rokem

Jana Nováková

Znění stížnosti

SPOLEČNOST NECHCE ZAPLATIT SKUTEČNOU ŠKODU ZA ZNIČENÝ KUFR. MÁ PRÁVO POSTUPOVAT DLE ODPOVĚDI A UVEDENÉHO PARAGRAFU NÍŽE? JAKÝ KONKRÉTNÍ PARAGRAF JE RELEVANTNÍ V PŘÍPADĚ UPLATNĚNÍ ADEKVÁTNÍ KOMPENZACE? POKUD SPOLEČNOST KLAME ZÁKAZNÍKA NEBO OBCHÁZÍ ZÁKON, NÍŽE UVEDENÝM PARAGRAFEM, KTERÁ INSTITUCE/MINISTERSTVO KROMĚ ČOI TENTO PODVOD ŘEŠÍ? DĚKUJI.

ODPOVĚĎ OD SMARTWINGS:
Pro přehodnocení výše kompenzace prosíme o dodání kupního dokladu k poškozenému zavazadlu, případně jeho kopie, pokud originál již nemáte. Bez dodání kupního dokladu je výše kompenzace stanovena dle parametrů zavazadla, tj. značka, velikost, materiál, typ atd., včetně zohlednění amortizace vzhledem ke stáří a ceny podobných zavazadel. Tento postup je v souladu s § 2969 občanského zákoníku.


Produkt

KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA, NÍZKÁ NÁHRADA ZA POŠKOZENÉ ZAVAZADLO


Požadované řešení

UHRAZENÍ SKUTEČNÉ ŠKODY. PARAGRAF DLE KTERÉHO MÁ SPOLEČNOST POSTUPOVAT A KDO SKUTEČNĚ POMŮŽE, KDYŽ ČOI KRYJE NEKALÉ TAKTIKY SMARTWINGS. DĚKUJI.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 09:20, před rokem

Dle podmínek společnosti je cestující povinen nahlásit dopravci poškození zavazadla nebo poškození obsahu neprodleně, jakmile jej zjistí (nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí zavazadla), jak dle popisu spotřebitel nejspíše učinil.

V případě poškozeného zavazadla je nutné mít pro uplatnění škody:
- protokol o poškození sepsaný u handlingového partnera,
- palubní vstupenku,
- zavazadlový lístek,
- foto poškozeného zavazadla,
- adresu a bankovní spojení,
- účet s pořizovací cenou poškozeného zavazadla nebo potvrzení hodnoty zavazadla,
- doklad o opravě zavazadla nebo potvrzení o neopravitelnosti.

Cenu zavazadla tedy není nutné dle smluvních podmínek společnosti dokládat účtem, ale je možné ji doložit i potvrzením hodnoty zavazadla.

Více informací ohledně reklamace zavazadel u společnosti Smartwings nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/images/predpisy-formulare/reklamace-zavazadel.pdf.

Spotřebitel, který předal svou reklamaci k posouzení zavazadel a není spokojen s vyřízením své žádosti, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Také je možné kontaktovat ombudsmana společnosti Smartwings a.s.. Více ohledně této možnosti smírného řešení sporů nalezne spotřebitel zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.