Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.2.2023 v 11.35 hodin poštovní doručovatel s dodávkovým vozidlem doručoval zásilku do schránky, na ulici Šilheřovická v Ostravě, kdy na široké silnici nezastavil na samotné ulici, ale najel po trávníku přes zahradní obrubník na dlážděný příjezdový pás k RD, který není stavěný pro vozidla nad 3,5 t a jedná se o soukromý majetek. Stížnost směřuje n to, že tento řidič s polepeným vozidlem České pošty jezdí po trávě a najíždí na obrubníky, přestože má dostatek místa na ulici a v okolí. Jen díky jeho neuváženému jednání způsobuje škodu na majetku. ( zahradní obrubník lemující dlažbu vjezdu není stavěný pro silniční dopravu a po trávě se nejezdí ).
Doručování vozidlem - chování řidiče.
Poučení řidičů pošty, aby dodržovali zákon, nejezdili po travnatém pásu u silnice a nepoškozovali soukromé majetky svým zbytečným vjížděním na příjezdy k RD po obrubnících v místě, kde je dostatek místa pro jejich dodávkové vozy. Je to v lidech, nejraději by zajeli až do obýváku.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců zpravidla nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V tomto případě by však mohlo docházet k porušování právních norem.
Jestliže řidič najel na obrubník, který se nachází před brankou domu a takový obrubník současně se zelení je dlouhodobě užívaný neomezeným okruhem osob a takto je to dlouhodobě trpěno vlastníkem daného pozemku, slouží takový pozemek (nebo jeho část) k obecnému užívání. Ovšem parkování na místě, které k tomu přímo neslouží, může být pokutováno Policií ČR.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.