Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#64840Nedoručení tisku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2023, před rokem

Martin Mokroš

Znění stížnosti

Přestože je garantováno doručení tisku do 8,00 hodin ráno, tak v Prostějově dne 15.2.2023 přišly noviny pozdě a 16.2 2023 nepřišly noviny vůbec!! žádám nápravu a vrácení peněz


Produkt

Předplatné tisku


Požadované řešení

žádám nápravu a vrácení peněz a omluvu ředitele pobočky v Prostějově, který dlouhodobě nezvládá svou funkci, protože činnost pošty v tomto městě je dlouhodobě na nízké úrovni!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 11:00, před rokem

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.