Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64841Nefunkční podpora, nemoznost kontaktovat někoho ze spolecnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2023, před rokem

Štěpán Zbožínek

Znění stížnosti

Nechal jsem telefon u Uber ridiče.
Postupoval jsem podle postupu uvedeného na stránkách, jenže mě nikdo nekontaktoval.. psal zprávy na podporu kde pravděpodobně odepisoval ne príliš dobře udělany robot protože nedávaly absolutně smysl.
Není žádná možnost jak kontaktovat řidiče nebo zákaznickou podporu.

Za mě má uber tohle naprosto otřesně vyřešené, přemýšlím že to budu řešit s policií pokud mi pomůžou


Požadované řešení

Stačilo by mi zavolat/dát kontakt na řidiče a vše by mělo být v pořádku.. UBER zřejmě není schopný něco takového udělat.
Za mě hrozná služba už ho nikdy nevyužiju i kdybych měl platit dvakrát tolik jinde


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 15:53, před rokem

Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.

V aplikaci Uber stačí v detailu poslední jízdy vybrat možnost „ztratil jsem věc“. Přes oddělení péče o zákazníky pak zákazník dostane nejen informace o jejím případném nálezu, ale automaticky pak dojde k přepojení na konkrétního řidiče. Uber tímto způsobem garantuje co nejrychlejší možné navrácení ztracených věcí jejich původním majitelům, přičemž platí, že Uber, ani řidiči nezodpovídají za předměty, které po jízdě zůstanou ve vozidle. V případě, že se k nalezené věci nikdo nehlásí, je uschována po dobu maximálně jednoho roku v centrále společnosti Uber v Praze.

Společnost navíc na svých webových stránkách upozorňuje, že spotřebiteli může být naúčtován poplatek za vrácení ztracené věci ve výši 150 Kč, jelikož řidiči jsou nezávislí poskytovatelé služeb (vrácení ztracených předmětů probíhá v jejich volném čase) a tento poplatek společnosti pomáhá řidiče kompenzovat.

Dle dostupných informací na internetu je způsobů jak kontaktovat Uber v České republice několik, ale nejefektivnějším je využití mobilní aplikace.

K mobilní aplikaci:
Spusťte mobilní aplikaci Uber a přejděte do menu (levý horní roh) » Tvé jízdy » vyberte některou z minulých jízd, které se týká váš dotaz » v sekci Nápověda vyberte z následujících možností:

Ztratil jsem věc
Byl mi naúčtován poplatek za zrušení cesty
Byla mi účtována nesprávná částka
Zpětná vazba řidičů
Zpětná vazba k autu
Účtování a účtenky
Potíže s promo akcí

Přidejte více informací k situaci a odešlete zprávu Uberu. Většinou vás e-mailem kontaktuje pracovník zákaznické podpory do 24 hodin.

Další kontakty na společnost Uber Czech Republic Technology s.r.o.:
- adresa: Thámova 166/18, 186 00 Praha 8 Karlín, Česká republika;
- email: support.prague@uber.com;
- zpráva přes oficiální Uber Facebook: https://www.facebook.com/ubercesko.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 17:33, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 14:57, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.