Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
Dne 9.2.jsem jela autobusem z Frýdku Místku, ul. Anenská do Ostravy ÚAN. Jelikož jsem senior a vlastním průkazku Odis, mám nárok na jízdu zdarma. Řidič 56023 ale po mně chtěl poplatek 13 Kč. Je zvláštní, že týden předtím jsem jela stejnou trasu, ale s jiným řidičem a ten poplatek nevyžadoval. Shodou okolností nastoupili tehdy se mnou i dva revizoři a jízdné bylo v pořádku.
Žádám o prošetření a vrácení poplatku.
Děkuji Rybová Dagmar
Autobus linka 863980/32
Žádám o prošetření a vrácení poplatku
|
Tweet |
Jestliže měl spotřebitel nárok na jízdu zdarma, neměl mu být naúčtován poplatek ve výši 13 Kč. Doporučujeme spotřebiteli obrátit se se vzniklou situací přímo na společnost ČSAD Frýdek - Místek a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Více kontaktů na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.