Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
Děti jely v pondělí 13.2.2023 z Kladna nám. Svobody autobusem 625 v 17:40. Zapomněly vystoupit na zastávce Stochov Slovanka. Autobus měl zastavit na zastávce Stochov, Slovanka 1. Když děti na řidiče volaly, že potřebují vystoupit, jen řekl, že mají smůlu a vysadil je v Lánech. V jízdním řádu není uvedeno, že by zastávka na Slovance 1 byla na znamení. Dále neexistuje aby řidič odvezl děti do jiné obce s tím ať si poradí. Jak mohl řidič vědět, že u sebe mají peníze na cestu zpět, nebo telefon aby daly vědět rodičům. Toto je příšerné pochybení a doufám, že se podobná situace stala naposledy.
Vysvětlit řidičům, že takové chování je nepřípustné. Navrhuji potrestání řidiče.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.