Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64856Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2023, před rokem

Petra Pohlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Děti jely v pondělí 13.2.2023 z Kladna nám. Svobody autobusem 625 v 17:40. Zapomněly vystoupit na zastávce Stochov Slovanka. Autobus měl zastavit na zastávce Stochov, Slovanka 1. Když děti na řidiče volaly, že potřebují vystoupit, jen řekl, že mají smůlu a vysadil je v Lánech. V jízdním řádu není uvedeno, že by zastávka na Slovance 1 byla na znamení. Dále neexistuje aby řidič odvezl děti do jiné obce s tím ať si poradí. Jak mohl řidič vědět, že u sebe mají peníze na cestu zpět, nebo telefon aby daly vědět rodičům. Toto je příšerné pochybení a doufám, že se podobná situace stala naposledy.


Požadované řešení

Vysvětlit řidičům, že takové chování je nepřípustné. Navrhuji potrestání řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 07:25, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 17:00, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 22:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.