Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednal jsem si holící strojek matrix...Cekal jsem,ale nakonec mi došla jen upomínka,že ho nemám zaplacenej...
Holící strojek Matrix
Požaduji bud zaslání nového strojku nebo zrušení objednávky...
|
Tweet |
V takovém případě doporučujeme spotřebiteli, aby namítl, že společnost nesplnila svou povinnost dodat. Pokud by společnost trvala na zaplacení zboží, měla by prokázat, že zboží bylo zákazníkovi dodáno. Vzhledem k tomu, že uvedená společnost nabízí předmětné zboží formou tzv. předplatného, jehož odběr může být ve lhůtách uvedených na faktuře zrušen, doporučujeme spotřebiteli zvážení písemného ukončení závazku. V opačném případě mu společnost bude nadále zasílat holicí strojky a vyžadovat jejich zaplacení.
Z důvodu předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebiteli zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.