Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6486Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2015, před 10 lety

Bohumil Holešanský

Znění stížnosti

Objednal jsem si holící strojek matrix...Cekal jsem,ale nakonec mi došla jen upomínka,že ho nemám zaplacenej...


Produkt

Holící strojek Matrix


Požadované řešení

Požaduji bud zaslání nového strojku nebo zrušení objednávky...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 11:22, před 10 lety

V takovém případě doporučujeme spotřebiteli, aby namítl, že společnost nesplnila svou povinnost dodat. Pokud by společnost trvala na zaplacení zboží, měla by prokázat, že zboží bylo zákazníkovi dodáno. Vzhledem k tomu, že uvedená společnost nabízí předmětné zboží formou tzv. předplatného, jehož odběr může být ve lhůtách uvedených na faktuře zrušen, doporučujeme spotřebiteli zvážení písemného ukončení závazku. V opačném případě mu společnost bude nadále zasílat holicí strojky a vyžadovat jejich zaplacení.

Z důvodu předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebiteli zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.