Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64862Prošlé zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2023, před rokem

Petr Tomášek

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes jsme jeli nakoupit do vaší pobočky 769 České Budějovice a mimo jiné jsme chtěli koupit 4 bedny (4 x 20 kusů) piva Radegast Rázná 10 0,5 l. Na paletě bylo všechno pivo prošlé s datem spotřeby do 13.2.2023 (kontrolovali jsme cca 8 beden - některé i vespod). Oznámili jsme to vaší zaměstnankyni a ta že to dojde oznámit vedoucí. Chvíli jsme čekali, ale nic se nedělo. Tak jsme si vzali 1 bednu (20 kusů) a při placení na pokladně jsme to oznámili paní pokladní (filiálka 00769 pokladna 4 č. dokladu 2872 pos 44 pokladní 29). Ta se jen podivila, ale nijak nereagovala.
Myslíme si, že taková firma jako jste vy, by měla jinak zareagovat, když je na prošlé zboží upozorněna. Bohužel se na této vaší pobočce nic nestalo.

Ing. Petr Tomášek
tel. ***


Požadované řešení

Prošlé zboží by mělo být ihned staženo z prodeje a nebo by tu měla být informace, že jde o zboží prošlé zárukou a k tomu by měla být i odpovídající cena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2023 14:54, před rokem

Výrobky po datu minimální trvanlivosti si může spotřebitel v obchodě i koupit, ovšem za podmínky, že se prodávají odděleně a jsou náležitě označené. Totéž ale neplatí pro výrobky s prošlým datem spotřeby. Datum spotřeby říká, že po jeho překročení už se potravina prodávat nesmí, jelikož taková potravina se nepovažuje za bezpečnou.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V tomto případě bude podnět podán Statní zemědělské a potravinářské inspekci. Pro podání podnětu lze využít kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 17:27, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2023 14:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.