Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 17. února 2023 jsem jako cestující jela vlakem S1 9329 z Prahy do Poříčan, kde pravidelně přestupuji na vlak ve směru na Nymburk hl. n. Tentokrát mělo jít o přestup na vlak s odjezdem z Poříčan ve 13:47. Vlak z Prahy měl zpoždění, ale do Poříčan přijel ve 13:49 (13:50), avšak vlak na Nymburk našeho přestupu nevyčkal (viděli jsme ho odjíždět) a všichni jsme museli další hodinu čekat v Poříčanech. Na trati nebyla žádná mimořádnost a v jízdním řádě vlaku 15867 není informace o nečekání, předpokládám, že na cestující od Prahy by tento vlak měl čekat. Toto se mimochodem nestalo poprvé. Bylo by možné mi poskytnout informaci, proč tento vlak nevyčkal na cestující a zařídit, aby se to neopakovalo? Děkuji, s přáním hezkého dne, Podolská
vlak S1 9329, vlak 15867
Bylo by možné mi poskytnout informaci, proč tento vlak nevyčkal na cestující od Prahy a zařídit, aby se to neopakovalo? Děkuji, s přáním hezkého dne, Podolská
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.