Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dojíždím zhruba jednou týdně z Kunic přes Stránčice na hl.n.Praha. Mám roční lítačku pro Prahu a na zbytek cesty z Kolovrat do Stránčit a dále autobusem 461 do Kunic si kupuji PID jízdenku za 22,-Kč. Průvodčím ve vlaku mi bylo doporučeno, abych si PID jízdenku kupovala až ve vlaku od průvodčího a to z Kolovrat do Kunic. Kdybych si jízdenku koupila předem a označila si ji na hl.n.v Praze, byla by už z Kolovrat do Kunic neplatná, protože by vypršela časová platnost jízdenky. Již tři čtvrtě roku to takto praktikuji a neměla jsem s tím problém. Až nyní ve středu 15.2.23 mě průvodčí ve vlaku naúčtoval k jízdence PID manipulační přirážku za odbavení ve vlaku, že prý si musím kupovat a označovat jízdenku už na hl.n.Praha. Chtěla bych vědět, jak tedy správně postupovat.
Děkuji za odpověď
Ludmila Havlíčková
Chtěla bych vědět, jak tedy správně postupovat.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.