Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již potřetí během čtvrt roku se mi stalo, že paní doručovatelka vhodí výzvu k vyzvednutí zásilky na poště, aniž by zazvonila. Vzhledem k tomu, že v domě žijí 2 důchodci a já byla na PN, jistě by se dozvonila. Vzhledem k tomu, že naše pošta / Březová u Karlových Varů/má otevřeno omezeně, je vyzvednutí dopisu komplikovanější.
Totální nespokojenost s prací paní doručovatelky vyjadřuji v souvislosti s poslední zkušeností- dne 18.2.2023 v sobotu, jsem ve schránce objevila dvě obyčejná psaní ze dne 3.2.23 a 8.2.23 a dvě výzvy k vyzvednutí zásilky do ruky ze dne 7.2.23 a 16.2.23.Každý den se do schránky dívám a toto se objeví najednou v sobotu. Dá mi někdo vysvětlení a vyřeší problém?
Naopak velká pochvala při doručování balíku Českou poštou - tam není žádný problém a pan doručovatel je nesmírně ochotný.
M.Bačová - Březová
Výtka příslušné doručovatelce a náprava doručování
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman