Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupila jsem si jízdenku dospělý a dítě do 5 let - dostala jsem automatickou místenku na místa, které nejsou vedle sebe. Nevím zda je to z kapacitních důvodů, ale je to dost problém ohlídat si dítě, když nemůžu sedět vedle něj. Uvítala bych, když už si místa nemůžu vybrat, ať alespoň u takhle malých detí příště dostanu místa vedle sebe. Děkuji.
Kod transakce KXU1V2 Maria Fackovcova Praha hl.n. - Plzen hl.n. 19.02.2023 v 13:43 vlak EC 354/vuz 259/misto 33, 38
Místa vedle sebe u doprovázených dětí do 5 let.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.