Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64887Vrácení vstupného za neuskutečněný koncert GREGORIAN 20th

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2023, před rokem

Jitka Caltová

Znění stížnosti

Dobrý den, žádala jsem o vrácení vstupného za koncert Gregoriana 20th, který se 12. 3. 2020 neuskutečnil a ani v dalším náhradním termínu, který byl avízován.
Poprvé jsem žádala o vrácení 6. 4. 2021 z důvodu oční operace na adresu fppro. Mamince, pro kterou jsem koncert koupila jako dárek, bylo v té době 83 let. Do Prahy dojet byl pro nás problém. Nebylo nám vyhověno, byla jsem odkázána na náhradní termín 12.2.2022. Další žádost byla odeslána 24.4.2022 na adresu, která byla uvedená u náhradního termínu info-zrusene-akce@sms.ticket.cz.
Vždy jsem posílala i vstupenky, které jsem obdržela mailem. 21.11.2022 jsem posílala na stejnou adresu další žádost. Nedostala jsem žádnou odpověď. 5.2.2023 jsem hledala další možnosti kontaktu a přes zákaznickou podporu help@ticketportal.cz jsem se dověděla, že musím kontaktovat firmu, uvedenou na vstupence.
Takže po 2 letech byl někdo ochotný podívat se na vstupenky a poradit mi. Byla to má první zkušenost s nákupem přes internet, je mi 66 let. Byla to i má chyba. Bylo mi sděleno, že firma fppro ani s nimi od února 2022 nekomunikuje. Ani na zprávy odeslané do datové schránky.
Zkusila jsem věřit, že to bylo přechodné a že firma dostojí svým závazkům. Proto jsem 9.2.2023 poslala žádost o vrácení vstupného na adresu fppro. Zatím žádná reakce.
Celková částka za 2 vstupenky je 2 780,-Kč. Jsem důchodkyně a je to pro mě hodně peněz.
S pozdravem Jitka Caltová


Produkt

Gregorian - 20th / Anniversary World Tour - Praha - 12.3.2020 / 2 vstupenky = 23.řada, místo1,2 / cena 2x1390,-Kč, celkem 2780,-Kč


Požadované řešení

Žádám o navrácení vstupného na účet, z kterého jsem koncert uhradila.
Ráda bych nějakou písemnou reakci firmy na mou žádost. Například, že ji evidují, ale.....

Pokud bude podána hromadná žaloba, chci se připojit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2023 16:12, před rokem

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: FP PRO, s.r.o., Kurzova 2222/16, Praha 155 00. Pokud by tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považovalo by se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

K informacím ohledně návrhu na zahájení insolvenčního řízení:
Návrh podává buď věřitel na svého dlužníka, který je v úpadku, nebo dlužník v úpadku sám na sebe. Insolvenční návrh se podává ke krajskému soudu, v jehož obvodu má dlužník v úpadku sídlo nebo se v něm převážně zdržuje. V tomto případě bude návrh podán Městskému soudu v Praze. Insolvenční návrh může podat i jediný věřitel, následně (v případě zahájení insolvence) však ostatní musí přihlásit své pohledávky.

Pro insolvenční návrh není předepsán povinný formulář, musí být však v písemné formě. Kromě toho jej navrhovatel musí podepsat a jeho podpis musí být úředně ověřen a zároveň musí splňovat zákonné podmínky.

V požadovaném řešení uvádí spotřebitel podání hromadné žaloby. To bohužel doposud není naším právním řádem umožněno. Pokud by spotřebitel takovouto možnost uvítal, může podpořit naší iniciativu #ZaHromadnéŽaloby, která se pokouší na problém chybějící právní úpravy opakovaně upozorňovat. Více naleznete na https://www.dtest.cz/kampane/za-hromadne-zaloby/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 17:00, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2023 23:57, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.