Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnosti Webgolf jsem 19/02 zaslal opět zprávu k řešení v tomto znění:
Dobrý den,
Rád bych vás upozornil, že tato objednávka stále nebyla od Vás odeslána.
Objednávka je ze dne 15/11/2022, tedy u vás, včetně mé platby 2312 Kč, je již 3 měsíce.
Jelikož byla platba předem na váš účet (s příslibem dárku za platbu převodem), považuji vás přístup za velice neseriózní a žádám okamžitou nápravu.
Po neúspěšných předvánočních urgencí emailem a telefonátech, jsme se v lednu dostali do stavu, kdy tvrdíte, že máte vše skladem kromě rukavic.
V lednu jsem vám několikrát psal, ať tedy dodáte bez rukavic, či navrhnete jiné, co máte.
Jelikož jste se na email nikdy dále neozvali, přešel jsem opět k telefonickému kontaktu (který v prosinci nepomohl, i když jsme byl ujištěn, že před Vánoci určitě dodáte - šlo o Vánoční dárek).
1/2/2023 – jsme se domluvili, že rukavice nahradíte rukavicemi Srixon a objednávka bude ihned odeslána. Nestalo se.
8/2/2023 – opět jsem volal a připomínal, bylo mi řečeno, že prověříte a ozvete se zpět, opět nic se nestalo, nikdo zpět nevolal.
15/2/2023 – opět jsem volal a připomínal, tentokrát jsem volal několikrát, tedy jsem nakonec dostal zpětnou vazbu, že opravdu vše máte a hned odešlete a bude vše vyřízeno.
Dnes (19/2/2023) – objednávka stále ve vašem systému není jako odeslána, nedostal jsem žádnou zprávu od dopravce (Zásilkovna), že by zboží převzali, tedy opět předpokládám, že se u vás nic nestalo.
Dávám vám tento týden jako poslední možnost k dodání zboží.
Pokud nebude zpráva o odeslání zboží do 27/2/2023, přejdu ke zrušení objednávky a budu žádat peníze vrátit zpět.
Jelikož od vás neočekávám moc velkou spolupráci, upozorňuji, že pokud nebude zboží včas odesláno, či nebudou peníze vráceny, obrátím se již na Českou Obchodní Inspekci, aby dále s vámi řešila ona.
Objednávka golfového zboží - normální výběr, vše skladem, max. 3 dny dodání (pro obal) - míčky, rukavice, obal na kola vozíku Click gear
Dávám vám tento týden jako poslední možnost k dodání zboží.
Pokud nebude zpráva o odeslání zboží do 27/2/2023, přejdu ke zrušení objednávky a budu žádat peníze vrátit zpět.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, zákazníka jsme v době stížnosti informovali o odeslání zboží, kontaktovali jsme nyní zákazníka emailem, zda si přeje doručení nebo storno objednávky a vrácení částky. Bohužel zde došlo ke zdržení způsobené chybějící položkou na kterou se čekalo od dodavatele. Hezký den, WebGolf.cz.
Děkujeme za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Dobrý den,
je pravda, že Webgolf 20.2. zaslal, že objednávku odeslal (po třech měsících) - předal Zásilkovně a zároveň mi od společnosti Zásilkovna došla trackovací zpráva, z které je doteď stále patrné, že zásilka neopustila kamenný obchod Webgolf v Praze, které slouží i jako podací místo - mám tedy velké podezření na nekalou hru obchodu, kdy zásilka je vytvořena jen virtuálně a balíček fyzicky odeslán vůbec nebyl.
Společnost Webgolf mě informovala 21.2. že vše bylo odesláno a u nich už zásilka není.
Každopádně jsem Webgolf informoval znovu následovně:
Nedostal jsme od vás žádné další info.
Dle sledování zásilky na Zásilkovně stále platí, že zásilka se nepřesunula z vašeho podacího místa, předpokládám, že řidiči nebyla předána.
Můžete mě jasně informovat, jak to tedy s objednávkou je? Pokud zboží nemáte a nemůžete dodat, tak asi nemá smysl dál hrát tuto hru.
Jak už jsem psal pokud nejste schopni dodat do 27.2. tak prosím o zrušení objednávky a vrácení peněz zpět.
K tomu nyní dodávám:
Pokud tedy není možné zboží dodat, což asi není, prosím o zrušení objednávky a vrácení peněz.
Dobrý den, jelikož nedokážeme garantovat doručení v požadovaném termínu, objednávku jsme stornovali a částku vrátili na účet zákazníka. Zásilka bude vrácena zpět k nám. Pokud by chtěl zákazník doručit v jiném termínu, může znovu objednat. Děkujeme, WebGolf.cz
Děkujeme za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Potvrzuji, že objednávka byla zrušena a platba byla dnes vrácena. Jenom jsem opravdu celé jednání obchodu nepochopil.