Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dne 20.2.2023 jsem v 05:47 nastoupila do autobusu č.602 v zastávce Na kopci. ( s platným kuponem a Občanskou jízdenkou). Pan řidič mě v zastávce Havlíčkovo náměstí řekl, že pokud chci vystupovat na zastávce Ronovka, že tam nepojede ( byla jsem jediný cestující a Ronovka je konečná zastávka ),autobus byl při tom jasně označený světelným nápisem RONOVKA!!!
Tento neobvyklý přístup mě velmi překvapil. Vystoupila jsem tedy a šla pěšky.
Pokud řidič autobusu neprávem odmítne jet na určené zastávky, měl by mít za to nějaký postih od zaměstnavatele. Atobus nebyl správně označený, v jízdním řádu nebylo zaznamenáno, že zastávka Ronovka se neobsluhuje.MHD Kladno by mělo zjednat nápravu. Jízdnè není levné a podle toho, by se měl podnik k cestujícím chovat.Omluvit se.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Spotřebitelka nám zaslala vyjádření ohledně vyřízení stížnosti.
Dobrý den, moje stížnost ohledně autobusu č.602, který vynechal zastávku Ronovka je již vyřešena. Zavolala jsem na tel. linku ČSAD Kladno, kde jsem byla odkázána na vedoucího řidičů. Ten mi vše vysvětlil. V té době se stala v okolí zastávky Ronovka nehoda, kdy autobus zůstal ve škarpě, řidiči tedy nemohli zajíždět do zastávky. Nedoslala jsem jen dostatečné vysvětlení od pana řidiče. Děkuji dTestu a službě Vaše stížnosti. Eva Macašová