Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím, zaměřte se na včasné odjezdy spojů MHD. Konkrétně spoje s číslem 1 a 3 směrem do centra. Je absolutně nemožné přestoupit z 3 na 1 i přes to, že bych na přestup měl mít 2-5 minut, v drtivé většině případů vidím odjíždět navazující 3 ještě než dojede bus c.1 na zastávku. Je to život otravují i situace která se opakuje více 4x a více do týdne. Dříve na sebe spoje alespoň čekali, nevím jestli to byla pouze ochota řidičů, nebo nařízeni. Když má jízda podle jízdního řádu trvat 17 minut, očekával bych, že by se neměla vyšplhat na minut 36. Děkuji Navara.
Podle mě by stačilo, kdyby MHD jezdilo alespoň trochu pravidelně. Nebo kdyby spoj který ví, že na zastávce má být až po jiném spojí z vedlejší trasy, kdyby na zastávce počkal. Případně by mohl alespoň přibrzdit, když za ním běží další dva cestující co nestihli nastoupit. Doufám, že stížnost pošle i pan, který o berlích dobíhal stejný spon jako já, toho mi bylo doopravdy líto.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.