Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#64897Předplacená karta Oskarta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2023, před rokem

Miroslav Vojtíšek

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych se zeptat operátor OskartaTým Vodafone czech republic a.s. řekla operátorka že dvě telefonní čísla předplacené karty druhé číslo jiné uživatele já ten druhů předplacené kartu tak zavolat babička setré telefon řekla heslo k Oskarta jiná operátorka SMS dříve Oskarta sim karta nevím co s tím dělat Děkuji za odpověď Vojtíšek


Produkt

Předplacná karta Oskarta


Požadované řešení

Chci aby obnovit heslo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 13:21, před rokem

Ohledně služby Oskarta je uvedeno, že po aktivování karty obdrží spotřebitel SMS s informací o úspěšné aktivaci a heslo, které bude potřebovat pro nastavení služeb na moje.oskarta.cz a komunikaci s operátorem.

V obchodních podmínkách je uvedeno, že v případě, že si spotřebitel nebude pamatovat své heslo, souhlasí s tím, že jej společnost může identifikovat jiným způsobem stanoveným Vodafonem. Heslo by si měl spotřebitel dobře chránit a v případě podezření z jeho prozrazení či zneužití si ho ve vlastním zájmu co nejdříve změnit. Pokud heslo nebude odpovídat bezpečnostním standardům, může ho společnost změnit sama, o čemž spotřebitele bude bez zbytečného odkladu informovat.

Společnost nabízí možnost změny administrátorského hesla prostřednictvím poskytovaného formuláře (zde:https://www.oskarta.cz/Oskar_Formular_zmena_hesla.pdf). Vyplněný formulář by měl spotřebitel vytisknout, podepsat a naskenovaný poslat e-mailem na OskartaTym@oskarta.cz. K e-mailu je nutné přiložit oskenované balení, ve kterém spotřebitel zakoupil SIM kartu. Na skenu musí být viditelné telefonní číslo SIM karty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2023 12:52, před rokem

Dobrý den, pane Vojtíšku, prosím napište nám na OskartaTym@oskarta.cz a v e-mailu uveďte, o které telefonního číslo se jedná a s čím potřebujete pomoci. Rádi Vám poradíme. Případně se stavte na některém z prodejních míst. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 16:42, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:46, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.