Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím,
poštovní doručovat P.L., pro Běleč, okr. Kladno, již poněkolikáté , v poslední době již 3x, nedoručuje doporučené zásilky ani zásilky do vlastních rukou a jen vhodí oznámení. I přes slovní kontakt, kdy na něj volám, že za ním jdu, toto ignoruje. Rychle hodí do pošt. schránky oznámení a ujede. Považuji to za nehorázné jednání ze strany pošty, jejích zaměstnanců.
Žádám o okamžitou nápravu, služba má tyto parametry, které váš doručovatel nedodržuje.
Článek 19 Dodání do vlastních rukou výhradně jen adresáta 1. V případě této doplňkové služby podnik dodá poštovní zásilku výhradně jen adresátovi
Nedoručení doporučených, do vlastních rukou zásilek i přes slovní kontak, že jsme doma.
Okamžitou nápravu.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman