Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#64900Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2023, před rokem

Renata Mikšíková

Znění stížnosti

zboží nedodáno, konzultováno s pracovnicí NaturaMed, ale stále chodí složenky na splátky po Kč 299,-. Vyřešit a vymazat mé data z vaší databáze. Mikšíková Renata


Požadované řešení

vyřešit a vymazat mé údaje z vaší databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 09:13, před rokem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo a byl by doručen balíček, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud by však spotřebitel smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřel, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Spotřebiteli doporučujeme taktéž kontaktovat společnost s žádostí o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou. Společnost na svých webových stránkách uvádí za korespondenční adresu: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, popř. e-mail info@naturamed.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Jestliže bylo dodání zboží či možné vypovězení smlouvy přislíbeno pracovnicí společnosti, je takové jednání závazné pro společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. dle § 166 Občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2023 10:18, před rokem

Vážená paní Mikšíková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že na zásilku (roční balení produktu ProMan Plus), která měla být doručena okolo 15.11.2022, byla podána reklamace na doručení u České pošty, která nám dne 27.1.2023 ve výsledku reklamace sdělila, že zásilka byla dodána na adresu dne 16.11.2023. Vzhledem k Vašemu vyjádření, ž jste zásilku neobdržela, jsme podali druhou reklamaci na převzetí zásilky. Výsledek tohoto druhého reklamačního kroku nemáme k dnešnímu dni od České pošty k dispozici. Než se reklamační řízení vyřídí, na zaslané složenky neberte zřetel. Pohledávka byla vystornována. O výsledku reklamace na převzetí zásilky Vás budeme informovat. Rádi bychom Vás také informovali, že Váš zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 17:06, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. V případě, že tak neučiní, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2023 19:10, před rokem


Renata Mikšíková

Ještě je v jednání, ale me osobní údaje byly předány k vymazu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 14:52, před rokem

Dobrý den,
dovolte mi Vás informovat, že nám česká pošta zaslala výsledek reklamace na doručení a převzetí zásilky, ve kterém uvádí, že zboží bylo doručeno dne 16.11.2023 a převzal ho adresát. Jak jsme Vás již informovali, související pohledávka byla stornována a Vaše osobní údaje předány k výmazu. Z naší strany se jedná o poslední kontakt.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2023 11:14, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Protože společnost dle jejího vyjádření nemá zájem o další komunikaci a spor je nyní zejména mezi spotřebitelkou a Českou poštou, která řešení sporů v naší službě také odmítla, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.