Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#64905Nekomunikace při vrácení zboží.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2023, před rokem

Alena Merglová

Znění stížnosti

Dobrý den, potřebovala bych vrátit telefon přes službu Alza Neo. Telefon již nepotřebuji, protože musím odcestovat na služební cestu do zahraničí a dostanu služební telefon. Řeším to s nimi od prosince a nikdo se mi stále neozval, pořád jen píšou, že musím vyčkat, že je to zaurgovaný, ale to je vše. Předem děkuji. Merglová Alena


Produkt

Telefon do pronájmu, kde platím za něj každý měsíc nějakou částku.


Požadované řešení

chci zboží vrátit, kdy chápu, že musím uhradit nějakou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 09:46, před rokem

Alza NEO je služba založená na měsíčních poplatcích, které zajistí členovi takového programu pravidelnou výměnu telefonu, tabletu či notebooku za nejnovější model. Členem programu se může stát spotřebitel i podnikatel. Obvykle u mobilního telefonu nebo wearables trvá taková smlouva 24 měsíců, v případě notebooků, tabletů a PC sestav trvá 36 měsíců, přičemž platí, že smlouva uzavřená na dobu určitou může být ukončena pouze z důvodů uvedených ve smlouvě dle podmínek společnosti Alza.cz a.s. (https://www.alza.cz/podminky-programu-alza-neo). Smlouvu na dobu neurčitou může člen vypovědět kdykoliv, a to prostřednictvím formuláře na https://www.alza.cz/neo a vrácením přístroje na zvolené pobočce, nebo po dohodě se společností Alza vrácením přístroje prostřednictvím doručovací služby nebo AlzaBoxu.

Dle bodu 6.3. a 6.4. podmínek programu NEO k ukončení členství na dobu určitou:
"Poplatek za členství se určuje podle doby trvání Smlouvy, Smlouvu proto není možné ukončit předčasně. Společnost Alza informuje Člena, že je otevřená dohodě o ukončení Smlouvy za podmínky, že Člen uhradí společnosti Alza náklady spojené s předčasným ukončením smlouvy, tzv. odstupné. Výši odstupného sdělí společnost Alza Členovi na požádání.

Odstupné se vypočítá jako rozdíl z poplatku za členství podle zkrácené doby trvání Smlouvy a již uhrazených členských poplatků.

V případě, že se Člen a společnost Alza dohodnou na předčasném ukončení Smlouvy podle odst. 6.3. (tato dohoda může být uzavřena i neformálně, např. prostřednictvím e-mailu nebo zákaznického účtu "Moje Alza"), zaniká Smlouva posledním dnem měsíce, v němž Člen zaplatil odstupné; do tohoto dne se také Člen zavazuje vrátit Alze Přístroj na zvolené pobočce, případně po dohodě se společností Alza také prostřednictvím doručovací Strana 9/13 služby nebo AlzaBoxu."

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2023 10:13, před rokem

Dobrý den, děkuji za zprávu a společnosti za vyjádření.
Tento případ pro Vás samozřejmě ověřím, ovšem ráda bych Vás požádala o uvedení čísla objednávky, na základě kterého bude možné více informací dohledat.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji Vám hezký den.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2023 15:57, před rokem


Alena Merglová

Dobrý den, číslo objednávky je 470894305 Merglová Alena

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2023 16:07, před rokem

Spotřebitel doplnil požadované údaje. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby se mohla k případu vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2023 18:31, před rokem

Dobrý den, paní Merglová,

kontaktuji Vás v reakci na řešení Vašeho pronájmu Alza NEO. K dnešnímu dni eviduji v našem systému doručený e-mail, v kterém žádáte o ukončení pronájmu k měsíci květnu. Váš e-mail jsem předal kolegům na oddělení Alza NEO. Věřím, že s Vám případ k oboustranné spokojenosti ukončí co nejdříve.

Za oddělení péče o zákazníky Alza.cz
Standa

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2023 22:09, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:26, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.