Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den, potřebovala bych vrátit telefon přes službu Alza Neo. Telefon již nepotřebuji, protože musím odcestovat na služební cestu do zahraničí a dostanu služební telefon. Řeším to s nimi od prosince a nikdo se mi stále neozval, pořád jen píšou, že musím vyčkat, že je to zaurgovaný, ale to je vše. Předem děkuji. Merglová Alena
Telefon do pronájmu, kde platím za něj každý měsíc nějakou částku.
chci zboží vrátit, kdy chápu, že musím uhradit nějakou částku.
|
Tweet |
Alza NEO je služba založená na měsíčních poplatcích, které zajistí členovi takového programu pravidelnou výměnu telefonu, tabletu či notebooku za nejnovější model. Členem programu se může stát spotřebitel i podnikatel. Obvykle u mobilního telefonu nebo wearables trvá taková smlouva 24 měsíců, v případě notebooků, tabletů a PC sestav trvá 36 měsíců, přičemž platí, že smlouva uzavřená na dobu určitou může být ukončena pouze z důvodů uvedených ve smlouvě dle podmínek společnosti Alza.cz a.s. (https://www.alza.cz/podminky-programu-alza-neo). Smlouvu na dobu neurčitou může člen vypovědět kdykoliv, a to prostřednictvím formuláře na https://www.alza.cz/neo a vrácením přístroje na zvolené pobočce, nebo po dohodě se společností Alza vrácením přístroje prostřednictvím doručovací služby nebo AlzaBoxu.
Dle bodu 6.3. a 6.4. podmínek programu NEO k ukončení členství na dobu určitou:
"Poplatek za členství se určuje podle doby trvání Smlouvy, Smlouvu proto není možné ukončit předčasně. Společnost Alza informuje Člena, že je otevřená dohodě o ukončení Smlouvy za podmínky, že Člen uhradí společnosti Alza náklady spojené s předčasným ukončením smlouvy, tzv. odstupné. Výši odstupného sdělí společnost Alza Členovi na požádání.
Odstupné se vypočítá jako rozdíl z poplatku za členství podle zkrácené doby trvání Smlouvy a již uhrazených členských poplatků.
V případě, že se Člen a společnost Alza dohodnou na předčasném ukončení Smlouvy podle odst. 6.3. (tato dohoda může být uzavřena i neformálně, např. prostřednictvím e-mailu nebo zákaznického účtu "Moje Alza"), zaniká Smlouva posledním dnem měsíce, v němž Člen zaplatil odstupné; do tohoto dne se také Člen zavazuje vrátit Alze Přístroj na zvolené pobočce, případně po dohodě se společností Alza také prostřednictvím doručovací Strana 9/13 služby nebo AlzaBoxu."
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za zprávu a společnosti za vyjádření.
Tento případ pro Vás samozřejmě ověřím, ovšem ráda bych Vás požádala o uvedení čísla objednávky, na základě kterého bude možné více informací dohledat.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji Vám hezký den.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Dobrý den, číslo objednávky je 470894305 Merglová Alena
Spotřebitel doplnil požadované údaje. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby se mohla k případu vyjádřit.
Dobrý den, paní Merglová,
kontaktuji Vás v reakci na řešení Vašeho pronájmu Alza NEO. K dnešnímu dni eviduji v našem systému doručený e-mail, v kterém žádáte o ukončení pronájmu k měsíci květnu. Váš e-mail jsem předal kolegům na oddělení Alza NEO. Věřím, že s Vám případ k oboustranné spokojenosti ukončí co nejdříve.
Za oddělení péče o zákazníky Alza.cz
Standa
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.