Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Byla mi od Vaší společnosti nabídnuta výhodná služba ohledně dámských holítek.Přišly mi 3 zásilky holítek,které jsem uhradila a to 8.9.2014 první v hodnotě 149 korun,další 23.10.2014 v hodnotě 348 korun a poslední jsem uhradila 6.1.2015 v hodnotě 348 korun.
Další zásilky jsem nedostala,jen upomínku o nezaplacení zákaznické číslo 103627. Udělejte si laskavě pořádek ve své společnosti,nebo na poště,mě nebylo nic doručeno a nepřeji si vyhrožování exekucí,jinak budu Vaší firmu žalovat.
S pozdravem Havlíčková
Konec odebírání zakázek a vyhrožování exekucí
|
Tweet |
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Současně je nutné namítnout, že zásilka, jejíž úhradu společnost požaduje, nebyla dodána. Pokud společnost trvá na její úhradě, měla by prokázat její doručení. Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. I když je písemná forma nejvhodnější, je možné smlouvu s danou společností ukončit i telefonicky na jejich zákaznické lince, ale jen za předpokladu, že si je spotřebitelka schopná celý hovor nahrát. Spotřebitelé s tím mají dobrou zkušenost, i když potvrzují, že je obtížné se k nim dovolat. Korektnějšímu jednání napomáhá oznámit jim, že si hovor nahráváte. Pokud však v telefonu nezazní, že respektují zrušení smlouvy, bude skutečně vhodnější písemná forma.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.