Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Inzertní portál z neznámého důvodu blokuje mé telefonní číslo, takže si nemohu zobrazit kontakt na inzerujícího.
Nejsem si vědoma, že bych porušila obchodní podmínky.
Na můj opakovaný dotaz na e-mail podpora@bazos.cz (8.2. a 13.2.), proč je můj kontakt blokován, mi nebyla dosud podána žádná odpověď.
Odblokování telefonního kontaktu.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Podnikatel by mohl spotřebiteli blokovat přístup, jestliže například opakovaně porušil tyto podmínky. Tuto pravomoc si vyhrazuje v bodě 17 Podmínek využívání služeb.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, tak jak zde již spotřebitelka podle popisu učinila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.