Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
v pondělí 20.2.2023 byla nedostupná aplikace Regiojet i web na rezervaci jízdenek. U obojího byl nahoře červený pruh, že je prováděna údržba systému. Nebyl jsem tedy schopen si koupit připravenou jízdenku v aplikaci, ani na webu, využil jsem tedy stánku Regiojet v Brně u Grandu a tam mi bylo řečeno, že budu platit o 21,- Kč více než kdybych si jízdenku koupil v aplikaci. Na dotaz, proč teda si to nemohu koupit v aplikaci (když nefunguje) mi bylo arogantně řečeno, že obsluha neví. Obsluha ve stánku ani nemluvila česky. Aplikace byla nedostupná minimálně od 14:15 - 14:30, 14:30 mi odjížděl autobus, proto jsem nemohl déle čekat a musel si lístek zakoupit za zvýšenou cenu.
Vrátit mi na kreditovou jízdenku 21,- Kč, což je částka o kterou jsem zaplatil více.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.