Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64928Nedostupná aplikace i web pro rezervaci jízdenek 20.2.2023 14:15-14:30

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2023, před rokem

Karel Dekar

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí 20.2.2023 byla nedostupná aplikace Regiojet i web na rezervaci jízdenek. U obojího byl nahoře červený pruh, že je prováděna údržba systému. Nebyl jsem tedy schopen si koupit připravenou jízdenku v aplikaci, ani na webu, využil jsem tedy stánku Regiojet v Brně u Grandu a tam mi bylo řečeno, že budu platit o 21,- Kč více než kdybych si jízdenku koupil v aplikaci. Na dotaz, proč teda si to nemohu koupit v aplikaci (když nefunguje) mi bylo arogantně řečeno, že obsluha neví. Obsluha ve stánku ani nemluvila česky. Aplikace byla nedostupná minimálně od 14:15 - 14:30, 14:30 mi odjížděl autobus, proto jsem nemohl déle čekat a musel si lístek zakoupit za zvýšenou cenu.


Požadované řešení

Vrátit mi na kreditovou jízdenku 21,- Kč, což je částka o kterou jsem zaplatil více.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 11:38, před rokem

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 14:41, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2023 16:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.