Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#6493Dětské botasky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2015, před 10 lety

JITKA KOLSKA

Znění stížnosti

DOBRY DEN 9.4.2015 JSEM KUPOVALA V GALERII TEPLICE -CCC OBUV DETSKE BOTASKY,DCERA SI JE VYBRALA HLAVNE KVULI TOMU ZE PODRAZKY PO NASLAPNUTI SVITI ,PO DRUHEM NOSENI JEDNA BOTASKA PRESTALA SVITIT,DNES 13.4.2015 JSEM BOTICKY SLA REKLAMOVAT,BYLO ME RECENO ZE TATO REKLAMACE SE NEVSTAHUJE NA JEJICH PRODEJNU ,ZE NEMOHOU RUCIT ZATO JAK DLOUHO BATERIE V BOTICCE VYDRZI SVITIT,MYSLIM ZE PRODEJCE BY MEL RUCIT ZA VSE CO PRODAVA ,PROSIM O VYJADRENI A JAK MAM V TETO REKLAMACI POSTUPOVAT DEKUJI VAM JITKA KOLSKA


Požadované řešení

PRALA BYCH SI ABY REKLAMACI PRODEJNA UZNALA A BOTICKY VYMENILA ZA NOVE SVITICI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 13:47, před 10 lety

Kupující je oprávněn uplatnit reklamaci pro vadu věci, která se na zboží vyskytne v průběhu 24 měsíců od převzetí věci, přičemž se má dle ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že projeví-li se vada v prvních šesti měsících od převzetí věci, věc byla vadná již při převzetí. U baterií samozřejmě může v průběhu záruční dojít k vyčerpání kapacity a nejedná se o vadu, ale pravděpodobně by se to nemělo stát ihned po koupi. Prodávající by tedy měl reklamaci přijmout a zabývat se otázkou, zda se jedná o vadu, protože nelze paušálně říci, že na toto se reklamace nevztahuje. Odpovědnost za vady se vztahuje k věci jako celku. Ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 13:01, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.