Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den zaplatila jsem si zásilku do domu ale paní mi zásilku odvezla úplně někam jinam a nelíbí se mi že platím za to že si musím dojít přez celé město pro zásilku kterou jsem si objednala domů to pak nemá smysl si platit službu do domu ne? Paní mi volala že mám jít dolů že je u baráku. Vyšla jsem ven 10 minut čekám na mrazu a paní nebere telefon a nikde nebyla. Za nedlouho mi přišla smska že moje zásilka je úplně v jiné části města a jelikož neřídím mám problém se tam dostat.Kdybych chtěla chodit pěšky tak si přece neplatim za vaše služby které si stejně dělají co chtějí. Přijde vám to normální nebo zaměstnavate jen lhostejné lidí bez profesionality co dělají zákazníkům naschvály? To nemluvím o tom že minulé nám přišli úplně rozdrcené hrnky do z-boxu zase od vás. Takto se staré o zákazníky? Neustále s vámi mám problém a už ani nemám chuť si něco objednavat s vašimi nepohodlnými službami. Číslo objednávky bylo Z1375144233.
Mobilní telefon kurýra 608-412-588.
Doufám že tyto nevhodné kurýry vyhodíte a nahradite profesionály kteří se o ty zásilky dokážou pečlivě starat a dovážet tam kam mají. Děkuji pěkně Alyona Gonchar.
S produktem není problém ale s vašemu kurýry ano.
Napomenutí kurýra nebo prošetření jejich práce a případně vyhození. A pečlivější výběr kurýrů. Bylo by fér vrácení peněz za služby které nebyly splněny správně ale není nutné raději bych spíše dohled na kurýry aby se toto lidem už nedělo děkuji pěkně.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Gonchar, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Pokud však ke spojení došlo a s kurýrem jste byla domluvená na předání, mělo by k němu dojít. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Průběh doručení ověříme a případně zjednáme nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.