Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64944Vynechání spoje 1

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2023, před rokem

Andrea Široká

Znění stížnosti

Dne 21.února byla vynechána jízda v 5:53 1 z Máj Milady Horákové. Tohle je po několikáté co to nejezdí. Chápu že je nedostatek řidičů ale prosím snažte se to vyřešit.


Produkt

Nejezdí to tak jak by mělo


Požadované řešení

Žádám tímto aby se tento problém neopakoval, nebo nám budete psát omluvenku do škol, jsem zvědavá jak by se toto vyřešilo. Děkuju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2023 10:41, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je tedy vhodné adresovat přímo společnosti, a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.